מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום רביעי, 12 ביוני 2013

למחזר את הבקבוקים ולהפוך אותם לאדניות לתבלינים בחלון


מדי פעם אני צורכת בקבוקי שתיה מפלסטיק. את הבקבוקים שגודלם קטן מליטר וחצי ואת בקבוקי האלכוהול אפשר להחזיר עם הפיקדון - אבל מה לעשות עם בקבוקי השתיה הגדולים - הליטר וחצי?
יש גם קופסאות אורז גדולות של סוגת - ה-4 קילו שאני קונה. אמנם זה יותר צנצנת, אבל מעבר לאיחסון, מקרים שבהם אין לי ממש צורך, ולשים במחזורית, זה נראה לי ממש בזבוז. אפשר למשל לעטר אותם ולהשתמש בהם כאגרטל לפרחים בדרך כזו:


ראיתי תמונה בפייסבוק, אפשרות להשתמש בפייה של הבקבוק כדי לאחסן קטניות חותכים את הבקבוק ברבע העליון, מתחת לפקק, קושרים את שקית הקטניות עם גומייה כשהשקית בחלק החיצוני של הפלסטיק ומשתמשים בפקק כסוגר במטרה לשמור על טריות הקטניות - פותחים את פקק הבקבוק בשעת הצורך, שופכים את הכמות לה זקוקים וסוגרים את הפקק בחזרה להמשך איחסון. אפשר, בנוסף לשלב שתי תחתיות של בקבוקים ולעטר אותם בהתאם כדי להפוך אותם למיכלי אחסון למטבח לספגטי, מקרוני, קיטניות וכדומה - כמו שאפשר לראות בתמונה למטה
לאחרונה אני עובדת על אדניות תבלינים וירקות קטנים. ראיתי את התמונה הזו בפייסבוק ואני מתכוונת ליישם אותה - קושרים את הבקבוקים המשמשים כאדניות אחד לשני ותולים אותם. את האדניות הרגילות אני שמה בסורג הגדול - יש לו את המשטח המאוזן שמאפשר לי פשוט להניח עליו את האדניות. אבל בחלונות האחרים בבית, הסורג מאונך ודורש לתלות את האדניות עם ווים. במקרה הזה, כל מה שאני צריכה לעשות זה לקשור חבל פשוט ודק יחסית שאפשר להשיג בכל טמבוריה בלי שיהיה צורך להתאים את המתכת לבקבוק הממוחזר. אין בעיה לתלות את הבקבוק מחוץ לסורג ועדיין לסגור את התריס. אפשר לשים עוד כמה בקבוקים בתריס הגדול מעל לאדניות. אני מתעננת על תבלינים כמו נענע, שיבא, לימונית, לואיזה, פטרוזיליה, כוסברה, בצל ירוק, שמיר, סלרי וכל מני תבלינים אחרים



המחשה של מיכלי האורז כאדניות:


אפשר להשתמש במיכל פלסטיק של חלב 2 ליטר כדי ליצור יעה ולמלא בעזרתו את העדנית בחול



וכדי להשקות, ניתן להשתמש במיכל פלסטיק עם תחתית רכבה בתור מזלף - נקבו חורים בתחתית וקבו גם את הפקק. מלאו מים בדלי או פיילה, הכניסו את המיכל לדלי, סתמו את החור בפקק והמשפך יתמלא. הרימו את המיכל כשהפקק עדיין מכוסה וכשהמיכל יהיה מעל לעציץ, שחררו את החור בפקק.






פתרן מעולה למי שיש ילדים קטנים בבית - אפשר להשתמש במיכל הפלסטיק של החלב או השוקו בגודל 2 ליטר כדי לבנות להם איגלו [קניתי לאחיניות שלי בית קטן ב-450 שקל - האיגלו יותר מגניב ואפשר להיעזר בילדים לצביעה]. אמנם מוצרי חלב לא נכנסים אליי הביתה [מטעמי אלרגיות וטבעונות] - אבל אפשר להשיג כמות כזו מסיבוב אחד במיכלי המיחזור ואם את גננת, אפשר לגייס את הילדים ומשפחותיהם כדי ליצור לגן.
בנוסף, אפשר להשתמש בזה כמיכלי אחסון לעפרונות צבעוניים למשל    

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה