מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שישי, 17 במאי 2013

אנשי מפתח ברשות הפלסטינית ובארגוני הטרור מודים שאין דבר כזה עם פלסטיני







לדברי עזמי בשארה (عزمي بشارة), כפי שניתן לראות מעל בתוכנית שהוקלטה בתקשורת הישראלית, אין דבר כזה מדינה פלסטינית. השטח שייך לאומה הסורית והערבים באזור הנם אזרחיה. הניסוח שלו לא יכול להיות ברור יותר מזה והוא מצהיר בריש גלי שאין דבר כזה אומה פלסטינית, אלא יש ערבים מירדן, מסוריה, ממצרים וכדומה.
בכל ספרי היסטוריה הכתובים שנוגעים להיסטוריה של האומה הערבית מדברים על איך שהערבים יצאו מערב הסעודית בשנת 630 לספירה והחלו לכבוש שטחים והתפשטו צפונית מערבית ולאחר מכן לכיוון מערב ברחבי צפון אפריקה. אפילו הערבים והמחבלים מודים בזה. 
עזמי בשארה מבוקש על ידי הרשויות בישראל בגין סיוע לארגון הטרור החיזבאללה.
גם השמאל מודה בכך, ולראייה, זהו ראיון עם בן גוריון כשהוא מדבר על הישות הפלשתינית כפיקציה:



 ב-1965 אמר המלך חוסיין כי "ירדן היא פלסטין ופלסטין היא ירדן" וכי "ירדן בשני חלקיה היא המולדת של כל פלסטיני" בתוך: דן שיפטן, אופציה ירדנית: היישוב היהודי ומדינת ישראל אל מול המשטר ההאשמי והתנועה הלאומית הפלסטינית, 1986, עמ' 292.

חיזוקים נוספים לכך שאין דבר כזה עם פלסטיני הנם זרמי ההגירה במזרח התיכון.גלי הגירה ערבית אל תוך הארץ, שהתעצמו ככל שהתפתחו אפשרויות הפרנסה והמחיה בארץ. תושבים ערבים מכל רחבי המזרח התיכון זרמו ארצה, הן מקרוב, כגון סוריה, לבנון ועבר-הירדן, ועד לסודאן, מרוקו ואף רחוק יותר. עד היום ניתן למצוא חמולות רבות שמוצאן מחוץ-לארץ, כגון מוגרבי=מגרב=צפון-אפריקה; שאמי=שאם (=סוריה); מצרי=מצרים וכו'. שמות המשפחה של ערבים מעידים על מקום מוצאם ושיוכם השבטי.
משפחת חאג' יחיה, למשל, הגיעה מסעודיה. הם  חששו מנקמת דם והתיישבו באזור טייבה. משפחה נוספת הגיעה במחצית השנייה של המאה ה- 19 עם אברהים פחה ממצריים ושמה מעיד על מקורה – מצראווה. ישנם בטייבה משפחות נוספות כגון עבד אל קאדר (שם המעיד על מוצא בידואי) משפחה קטנה שמתפרנסת אולי מפשיעה ומעולם תחתון ומוכרת היטב למשטרה. מקור השם אל טיבי אינו קשור לשם טייבה ואינו מעיד על הקשר שלה לישוב הערבי - ישראלי. טיבי או אל טיבי  (שם ריבוי בערבית שפירושו הטובים) היא משפחה גדולה מאוד מדמשק. בדמשק יש שכונת טיב. אחמד טיבי הנו למעשה מהגר סורי. והרשימה נמשכת:

מסרי=מצרים
טיבי/אל-טיבי=סוריה
חאמיס=בחרין
אל-פארוקי=עירק
אל-ארג' =מרוקו
אל-לובנאני=לבנון
אל-מוגראבי=מגרב =מרוקו
אל-ג'זאיר =אלג'יר
אל-יאמאני= תימן
אל-אפגאני=אפגאניסטן
אל-הינדי=תנחשו לבד
חאמתי=חמאת סוריה
אוטמן=טורקיה
עלאווי=סוריה
חאלאבי=חאלב סוריה
דאג'אני= ערב הסעודית
מטאר= כפר בני מטאר תימן
אל-קורד=קורדיסטן, פונו לא מזמן ממזרח ירושלים
אל-בגדאדי =עירק
טאראבולסי=טריפולי לבנון
חוראני=חוראן סוריה
חוסייני=ערב הסעודית טוענים שהם צאצאי מוחמד
מסרווה=מצרים
ברדאוויל =מצרים,אגם ברדאוויל
נאשאשיבי=סוריה
בושנק=בוסניה
זועבי=עירק
טורקי=טורקיה



חאדאדין=תימן
אבו סיטה= שבט טאראבין מצרים
אל-אזד=תימן
אל-חיג'אזי=ערב הסעודית
אל-תמימי=ערב הסעודית
אל-קוראשי=ערב הסעודית
מוראד=תימן
אל-עוביד=עיר בסודן
אל-תרתיר=כפר תרתיר מצרים
תעמרי=ערב הסעודית
זביידי= שבט זביידי עירק
אל-צורני=צור לבנון
אל-צידאווי=צידון לבנון
אל-פיומי=פיום מצרים
שעלאן=מצרים בדואים
חמדאן=תימן
אל-באנה=מצרים
    


יאסר ערפאת, נולד בתאריך 24 אוגוסט 1929 בקהיר, מצרים.
סאיב בריקת, נולד ב -28 באפריל 1955, בירדן. עדיין יש לו אזרחות ירדנית.
פייסל עבד אל קאדר אל חוסייני, נולד בשנת 1948 בבגדד , עיראק.
סרי נוסייבה, נולדה בשנת 1949 בדמשק, סוריה.
מחמוד אלזהאר, נולד בשנת 1945, בקהיר, מצרים.
איך זה שמנהיגים ישראליים שנולדו בפלסטין הם מתנחלים או פולשים כשבמקביל, מנהיגים ערבים - פלסטינים שנולדו במצרים, סוריה, עיראק, תוניסיה הם "הפלסטינים ילידים"?
ובכלל, עראפת טען שהוא יבוסי. אבו מאזן אמר שהוא אשורי. איברהים צרצור טען שהוא פלישתי. ואילו סעיב עריקאת אומר שהוא כנעני.






אלו הם תרגום חופשי לדבריו של זוהיר מוחסין (زهير محسن) במרץ 1977 כפי שצוטטו בעיתון הולנדי:

     "בין אם מדובר בירדנים, פלסטינים, סורים ולבנונים אין הבדל. כולנו חלק מעם אחד, האומה הערבית. תראו, יש לי בני המשפחה פלסטינים, לבנונים, ירדנים ובעלי אזרחות סורית. אנחנו עם אחד. רק מסיבות פוליטיות אנחנו בונים לנו בזהירות את הזהות הפלסטינית שלנו. זהו אינטרס לאומי לערבים לתמוך בקיומם של הפלסטינים כדי לאזן את הציונות. כן, קיומה של זהות הפלסטינית נפרדת חיונית וקיימת רק מסיבות טקטיות.הקמתה של מדינה פלסטינית היא כלי חדש כדי להמשיך במאבק נגד ישראל ולאחדות ערבית.


  James Dorsey, Wij zijn alleen Palestijn om politieke reden, Trouw, 31 March 1977


והנה משהו יותר עדכני מחודש ספטמבר 2013. מנהיג אופוזיציה ירדני שטוען, כי: "ירדן היא פלסטין".
מודר זהראן הוא פלסטיני ירדני הגולה בלונדון. נאום זה התרחש בכנס "שתי מדינות לשני עמים משני עברי הירדן" שנערך מטעם מטעם חוג הפרופסורים. המנהיג אמר בגלוי כי "ירדן היא פלסטין". צפו:



לא רק שהוא צודק אלא הוא מוערך בעיני פי מליון על פני ''מנהיגינו''  והמערכת הקלוקלת שלנו, כולל הקרן לישמעאל חדשה האנטישמית. גורמים אלו כולם הממשיכים את השקר הערבי כאילו גנבנו לעם המומצא את המולדת שלו. בני העם היהודי הנם פליטי העולם וככאלה, מקומנו לא בארץ ישראל ולא בכלל. מזלנו שהעולם צופה היום איך הערבים על כל שבטיהם רוצחים האחד את השני. עדיין ה''בעיה הכי בוערת של העולם'', כל התוהו ובוהו בעולם הוא אך ורק מפני שהיהודים האלו, הישראלים האלו, גנבו ל''פלסטינים'' את ארצם ולא מוכנים לחזור להיות הפליטים של העולם.

ערב ההתיישבות הציונית, שנפתחה עם ייסוד פתח-תקווה ב-1878 – היתה הארץ נטושה, חרבה ועזובה כמעט כליל. אחת ההוכחות לכך מצויה ברב המכר 'מאז ומקדם'. כאשר יהודים החלו לממש את זכות השיבה שלהם לארצם ישראל בשנת 1882 עם העליה הראשונה, יהודים היו בארץ ישראל.  יהודים תמיד עלו לישראל לאורך 2,000 שנות הגלות. רובה יושבה ביהודים גם לאחר חורבן בית ראשון ושני ולמרות הפלישות. התיישבות זו מכונה וידועה בתור הישוב הישן, מאחר והישוב החדש החל בעליה הראשונה והשנייה. באותה התקופה היו 1695 מוסלמים בישראל. יתר התושבים הנם נוצרים ויהודים.

שר הפנים של חמאס, פתחי חמאד, מספר לטלוויזיה המצרית את האמת ובערבית אסלית: חצי מהפלסטינים באו ממצרים והחצי השני מערב הסעודית. סרטון חובה.
אז די לכיבוש,
לכיבוש הבריטי על איי פוקלנד
לכיבוש האמריקאי על מקסיקו
לכיבוש התורכי על כורדיסטן וקפריסין
לכיבוש הצרפתי על אלזס - לוריין
לכיבוש המוסלמי על ישראל (המוסלמים כבשו 77% משטחי ארץ ישראל)


 מי אמר מדינת אפטרהייד?

2 תגובות:

  1. את ספרה של גואן פיטרס "מאז ומקדם" כבר הפריכו באמצעות ספרים ציוניים אחרים. הספר לא אמין בעליל. היא משתמש במקורות שכבר השתמשו בהם (ארנסט פרנקנשטיין) ואף מסלפת את המסמכים להם נחשפה. אני מכיר את המקורות של פיטרס. ספר לא אמין בעליל.

    לגבי הסיור ב-1695 , זה לא יותר משטויות במיץ, רילנדי מעולם לא ביקר בארץ. היו כאן בסוף המאה ה17 כ-250,000 מוסלמים. בקיצור הרבה שטויות

    השבמחק
    תשובות
    1. 1. לא יודעת על איזה רילנדי אתה מדבר
      2. תעלה טיעונים ותפנה לספרים ציונים

      מחק