מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום רביעי, 22 במאי 2013

שיעור חשוב לסטודנטים בשווי 200 שקל


באחת המכללות בארץ, בזמן שיעור יזמות, נעמדה המרצה ושלפה מארנקה שטר של 200 שקל.
"מי רוצה את הכסף?" שאלה את הסטודנטים
כמעט כולם הרימו ידיים. חלקם חייכו. היה סטודנט אחד בפינה שמלמל "מה הקאצ'?".
המרצה שאלה שוב "מי רוצה את הכסף?"
הידיים הורמו יותר גבוה, חלק מהסטודנטים ניפנפו והתחילו לצעוק "אני, אני!"
המרצה הביטה בסטודנטים המומה.
"אני אשאל בפעם האחרונה: מי רוצה את הכסף?"
כל הסטודנטים צעקו מלוא הגרון "אני, אני!!! תני לי!"
המורה עמדה להחזיר את השטר לארנק שלה, כשאחת מהסטודנטיות קמה מהכסא, ניגשה אליה, הושיטה יד ולתדהמת כולם, פשוט לקחה ממנה את הכסף.
המרצה חייכה.
אף אחד בחיים לא יתן לכם את מה שאתם רוצים. אם אתם רוצים משהו, פשוט קומו ותקחו אותו - ואם אין כזה, אז קומו ותייצרו כזה.
מכירים את השיעור החשוב שנוגע לפרה, מה היא נותנת? כולם צועקים חלב... התשובה הנכונה היא שהפרה נותנת חרא, חלב אנחנו לוקחים ממנה 
סטודנטים יקרים שימו לב, אתם זקוקים נואשות להכנסה בואו לקבל אותה בדרך לגיטימית באמצעות האינטרנט, כאשר ינתנו לכם עמלות בהתאם לביצועים בפועל ללא כל התחייבות מצידכם
. עמלות אלו ניתנות בהתאם לשיטת התגמול ספציפית שהמוכר מציע עבור ביצוע פעולה מסויימת, כגון תשלום עבור לידים, עבור גיוס כח אדם, עבור מכירת עבודות אקדמיות וכדומה. תוכנית שותפים הנה, למעשה, שיטת שיווק לגיטימית המספקת תגמול בהתאם ליעילות הפרסום שמבצע השותף.
באופן אישי, אני מעורבת בשלוש תוכניות שותפים ישראליות לגיטימיות, המניבות לי הכנסה של עשרות אלפי שקלים בשנה. מבחינתי, מדובר ברווח של 100%, כיוון שאני לא משקיעה כסף בפרסום. עם זאת, מי שיודע לקדם אתרים באינטרנט או יש לו אתר, יש לו את האפשרות להגדיל אתההכנסה שלו מהתוכניות שותפים. לפיכך, כל אחד יכול להרויח את הסכומים האלו ואפילו יותר מכך - זה תלוי ביכולת שלך ובכישורים לקדם את האתר . את רוב ההכנסות שלי אני מקבלת בעיקר מ-2 אתרים שמוזכרים בבלוג שלי ומפעילים תוכניות שותפים:




  • סמרטר (Smarter) - מאגר עבודות אקדמי בעברית. המשווק לא נדרש לשלם אגורה כדי להצטרף לתוכנית השותפים כמשווק ולא נדרש לקנות מוצרים המשווקים באתר כדי להיות פעיל. עם זאת, כדי לייצר הכנסה, על המצטרף לעשות לפחות אחד מהשניים - או להעלות עבודות אקדמיות מקוריות שלו לאתר למכירה ואו לשווק ולקדם את קישור השותף שניתן לו כדי שהמצטרפים יבצעו את העלאת העבודות לצרכי מכירה.
  • גוטפרינד הוא אתר גיוס כח האדם של חברת ההיטק SQLINK.

  • בשיטת החבר מביא חבר, כאשר החבר שמפנה את העובד הפוטנציאלי לחברה אינו בהכרח עובד בה. מרצה אחד נפנף לקהל בשטר של 20 דולר ושאל אותם אם הם רוצים אותו. 
    כולם צעקו שכן.
    המרצה לקח את השטר, זרק אותו לרצפה, דרך עליו והרים אותו שוב. האם אתם עדיין רוצים את השטר?
    כולם צעקו שכן.
    המרצה לקח את השטר, שפך עליו מים, קימט אותו וקרע אותו בפינה.
    ושוב כולם צעקו כן, רוצים. יפה - אמר המרצה - עכשיו תחשבו על זה שכולכם בני אדם. עברתם משהו בחיים, אולי ירקו עליכם או דרכו עליכם, קרו לכם דברים קשים. אבל זה לא מוריד מערככם כהוא זה.
    תרגישו חופשי לשתף.

    אין תגובות:

    הוסף רשומת תגובה