דרושים בהייטק ופיננסים

יום ראשון, 14 באפריל 2013

פלאפון יצאה במבצע משתלם ללקוחות מתניידים



לאחרונה עדכנתי את התוכנית שלי אחרי שהתניידתי מאורנג' לפלאפון [באמצע עברתי דרך רמי לוי ויופון - לא נעים...]. בדקתי בפלאפון בזכות טכנולוגיית ה-GSM, נשארתי בגלל חווית השרות. באורנג' שילמתי בזמנו כ-200 שקל עבור שרות הכל כלול כשביקשתי מהם הצעה, הם אוטומטית הורידו את המחיר ל-179 ואז ל-130 עבור מספר אחד. אמנם ברמי לוי וביו פון שילמתי בערך חצי מחיר אבל זה עלה לי בבריאות בגלל בעיות טכנולוגיות כאלו ואחרות בתשתית הסלולר [יופון] או תמיכה טכנית גרועה [רמי לוי].
לאחרונה עברתי לפלאפון ובמחיר של תוכנית אחת באורנג', אני יכולה להרשות לעצמי להחזיק 3 קווים ללא הגבלה. כך גם חוסכת בהוצאות התקשורת, גם מתבססת על הטכנולוגיה המתקדמת של פלאפון [והגלישה הסלולרית חשובה לי] וגם מקבלת שרות לקוחות ותמיכה טכנית מקצועי שלא הוקם מהרגע להרגע.
כל קו הוא ללא הגבלה מבחינת שיחות והודעות טקסט. אמנם הגלישה הסלולרית מוגבלת ל-1 GB, אלא אם כן מוכנים להקדיש תוספת של כמה שקלים (19.9) כדי להגדיל ל-3GB ומעבר לכך יש האטה במהירות הגלישה, כך שגם במקרה הזה מדובר בתכנית ללא הגבלה.


  • הסוכנת שנפגשה איתי בערב הציעה להתאים לי תוכנית בהתאם למדרג לפי כמות הקווים שרציתי לנייד:

  1. עבור קו אחד, התשלום הוא 79 שקלים.
  2. עבור שני קווים - ביחד 118 שקלים [59 לכל קו].
  3. עבור 3 קווי טלפון, העלות היא 147 שקל לכל השלושה [49 שקל לקו].

אמנם המחיר מתעדכן אחרי חצי שנה, אבל גם לזה יש פתרון [רשמתי לעצמי ביומן להתקשר למוקד השרות ולבקש לעדכן מבצע. מקסימום, זה לא חתונה קתולית ואפשר לעבור לחברה אחרת].

בסיום הפגישה, העסקה אושרה על ידי מוקד הניודים של פלאפון. קרי סוכנת השטח התקשרה למוקד הטלפוני, אז הנציגה הטלפונית עברה איתי על פרטי התוכנית ואישרתי שאני מסכימה. כך וידאתי שכל מה שנאמר לי הוא נכון ונרשם במחשב של פלאפון.
כדי לקבוע פגישה עם סוכן, צרו קשר עם מיכל לצורך התיאום בטלפון 054-7790549


לצורך ההשוואה, אלו הם המחירים אצל המתחרות






‏3 תגובות:

  1. אני בסלקום כבר הרבה שנים, יותר מעשור. ולאחרונה, הצלחתי לאפס את החשבון לגמרי. אין לי סמארטפון, ואין לי אינטרנט נייד. :)
    לא מוציא שיחות, ולא מוציא הודעות :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אז איך אתה מתקשר במידת הצורך? ווטס אפ? סקייפ? בשביל זה אתה צריך אינטרנט סלולרי...
      בתור עצמאית אני צריכה להיות זמינה ללקוחות והטלפון הסלולרי חוסך ממני לשכור משרד ולשלם למזכירה שתיקח הודעות.
      כל אחד והצרכים שלו. גם כשהייתי חיילת הייתי זקוקה לטלפון סלולרי - שרתתי רחוק וכבר קרו מקרים שהייתי אמורה לצאת הביתה ובשעה הזו בדיוק היה פיגוע על קו שהייתי אמורה להיות עליו. למזלי חטפתי ריתוק, לא יכולתי להודיע והמשפחה הייתה בהיסטריה.

      מחק
    2. עצמאים זה באמת משהו אחר. מתקשרים אלי. יש לי עד ינואר 2014, 5 ש"ח הנחה בשיחות יוצאות לסלולר, כי קניתי בסלום בבת אחת סים קארד, ככל הנראה בינואר 2011.
      שיחות יוצאות אני מוציא בדרך כלל בנייח, בבזק. מוכן לשלם גם 200 ש"ח בחודש לנייח, לבזק ולאינטרנט נייח. ו0 ש"ח לחברות הסלולריות. גם נגד קרינה, וגם נגד תשלום לחברות סלולריות. :)

      מחק