מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שבת, 16 במרץ 2013

איך לגוון מים קרים להרווית צמא ביום קייצי חם ולוהט?








Segunda-feira é o melhor dia para começar uma rotina saudável, não é mesmo? A Água Detox é ótima para o organismo e muito fácil de fazer!
Posted by CanalShoptime on Monday, July 13, 2015



בשעת צהרים ביקרתי אצל גיסתי שהגישה לנו מים קרים עם פלחי תפוז - רעיון מדליק, מרענן שגם משרה אווירה נעימה.




אני בדרך כלל מוסיפה לקנקן נענע [גם אם הקנקן כולל מים חמים בלי תיון] או מגוונת עם פלחי מלפפון [כמובן בלי תפוזים ביחד] ואפילו עם כל פרי הדר אחר כמו פלחי לימונים...

 אני אימצתי - לא רק שזה טעים, מתברר שזה בריא. אין צורך יותר במשקאות ממותקים - מדובר במים עם פרי או ירק רוויי טעם טבעי בשילוב עם ויטמינים. בנוסף, לא רק שהלימון מוסיף המון, מדובר באויב מס 1 לסרטן !
הלימון הנו פרי הדר בעל יתרונות ביראותיים רבים. מובר בפרי בחזקת נֵס, בעל יכולת להרוס תאים סרטניים.  הוא חזק פי 10,000 מטיפול כימותרפי.
ללימון יש מעלות רבות, אך המעניין ביותר הוא השפעתו על ציסטות וגידולים. פרי זה, הוא תרופה מוכחת נגד סרטן, מכל הסוגים. הוא מאוד יעיל לכל גרסאות הסרטן. לימון נחשב גם כסוכן מיקרובּיאָלי, עם קשת רחבה נגד זיהומים ופטריות חיידקיות. הוא יעיל נגד טפילים ותולעים פנימיים. זה מווסת את לחץ הדם אם הוא גבוה מדי, טוב לדיכאון, למתח נפשי ולהפרעות עצבים.

למה איננו יודעים על זה?...כי חברות התרופות אינן מעוניינות להפיץ את המידע, ממש כמו שהן מעדיפות למכור יותר מורפיום ולא ראס רפואי לבעלי כאב כרוני. עכשיו אתה יכול לעזור לחבר בשעת צרה, ולדעת שמיץ לימון מועיל במניעת המחלה. הטעם נעים והוא אינו גורם לאפקטים הנוראיים של כימותרפיה. אם אתה יכול, שתול עץ לימון בפטיו או בגינה.
המון אנשים מתים בזמן הזה, מאחר וחברות התרופות מונעות את הפצת המידע. זה מאפשר לתאגידים הגדולים ולטייקונים להתעשר מהתרופות שהם מוֹכְרים.
ניתן לאכול את הפרי, בדרכים אלה: לאכול כעיסה, לשתות את המיץ, להכין משקאות, שוֹרבֶּטים, עוגות וכו'

המקור למידע זה הוא מרתק מגיע מאחד מיצרני התרופות הגדולים בעולם אשר ערך מעל ל -20 בדיקות מעבדה מאז 1970, עולה כי: הלימון הורס את התאים הממאירים, של 12 סוגים של סרטן, כולל המעי הגס, השד, הריאות, הערמונית, הלבלב ...
תרכובות של הלימון נראו 10,000 פעמים טובים מ- Adriamycin, תרופה המשמשת בדרך כלל לכימותרפיה בעולם. הוא מאת את הצמיחה של תאים סרטניים.
מה שעוד יותר מפתיע: תמצית לימון, זה סוג של טיפול, שלא רק הורס את התאים הממאירים אלא הוא אינו פוגע בתאים הבּריאים.

שימו לב ! ישנו פרי מרפא סרטן ושהשפעתו היא פי 10,000 פעמים חזקה יותר מאשר טיפול כימותרפי. אבל מה? יש מי שלא רוצה שתדעו את זה, מאחר והיצרנים הגדולים של התרופות כבר לא מוכרים את המוצרים שלהם! ה-antikantserogen החזק ביותר על פני כדור הארץ. Guanabana או פירות Graviola של העץ - הוא מוצר נס שהורג תאים סרטניים. למה אתם לא יודעים על זה? מאחר וקיימים ארגונים וחברות תרופות שמעוניינים במציאת אפשרויות סינטטיות המאפשרות להם להרוויח כסף נהדר.
עכשיו, אתם יכולים לעזור לקרובים שלכם (שלא יזדקקו), זה אומר שניתן למנוע את מחלת הסרטן ולרפא אותה באמצעות שתיה של מיץ ה-guanabany. זה די טעים, והשימוש בו אינו מוביל לתוצאות נוראות של כימותרפיה, ללא תופעות לוואי, ותורים ארוכים (את התור בבתי החולים יחליף התור בסופר, ואת הרופא תחליף קופאית...) אפשר אפילו יכולים לנטוע עץ בחצר, (ישנם שימושים לשאר חלקי העץ! - פרט לפירות). זרעי האנונה עולים פחות מעשר שקל.
אז בפעם הבאה שאתם רוצים לשתות מיץ, מיץ ה-guanabany יערוב לגרונכם, וכן לבריאותכם!
כמה אנשים מתו בתקופה שהמידע זה נשמר בסוד? כדי לא לסכן את רווחי מיליוני הדולרים של התאגידים הגדולים? 
Guanabana הוא עץ נמוך, ואינו תופס הרבה מקום. הוא ידוע בתור Graviola בברזיל , Guanábana באמריקה הלטינית, ואנונה (לא בגרסה המוכרת הארץ) באנגלית. הפרי הוא גדול, עם בשר לבן, מתוק, המשמש בין היתר גם לייצור משקאות (חלקם נמכרים לאחרונה בארץ אך מינון הפרי בהם נמוך), ממתקים, ועוד... העניין ביצור הזה קשור להשפעות האנטי סרטניים החזקות שלו. ויש לו תכונות רבות אחרות, אך מעניינת ביותר - ההשפעה על הגידול. צמח זה הוא טיפול מוכח לסרטן מכל הסוגים. יש הטוענים שזה שימושי לכל הצורות של הסרטן.
כמו כן, הוא גם יכול לשמש מן אנטיביוטיקה רחבת טווח, יש לו תכונות אנטי פטריתיות ואנטי טפיליות, מווסת את לחץ דם, נוגד דיכאון , עוזר עם הפרעות מתח ועצבים. # מידע זה קיים אצל חלק מיצרני התרופות הגדולים בעולם. מאז 1970, יש כבר יותר מ -20 בדיקות מעבדה שהראו כי התמצית הורסת את תאים ממאירים של 12 סוגים של סרטן, כולל סרטן המעי גס, שד, ערמונית, ריאות ולבלב... תרכובות של העץ הזה בהאטת גידול תא לכל 10,000 פעמים יותר יעילות מאשר אדריאמיצין (תרופה כימותרפית) . ועוד יותר מפתיע, טיפול בתמצית gravioly הורגת תאים סרטניים בלבד ואינו משפיעה על תאים בריאים. (מקור: המכון למדעי הרפואה, LLC 819 נ' צ'רלס סטריט בולטימור, מרילנד 1201)

 ======= להפיץ ======= לשתף ======= להציל חיים! ======= =================== 




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה