מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שבת, 30 במרץ 2013

כששר ההגנה הקנדי סובל מהפלצנות של השמאל הקנדי הרדיקלי







גם בקנדה, כמו בישראל יש שמאל רדיקלי ואנרכיסטי, ממש כמו שלום עכשיו ומחסום ווטש. ידוע שהומור אנגלי הוא מתוחכם, אבל הומור קנדי הוא ברמה אחת מעל. להלן תגובתו של שר ההגנה הקנדי למכתב ביקורת ששלחה לו שמלאנית קנדית פלצנית בעקבות פעילות הצבא הקנדי באפגניסטן. שיפטו בעצמכם:

זה התרגום של התשובה, של שר ההגנה הקנדי ששלח לנשמה נשית טובה שהתלוננה בפניו על גורלם של האסירים "הלוחמים המסכנים" האפגניים במרכזי המעצר באפגניסטן.

המטה הארצי לביטחון
מייג'ור גנרל ג'ורג' ר פירקס בניין, 15 NT
אוטווה, ON K1A 0K2
קנדה

גברת נכבדה,
תודה לך על מכתבך המבטא את הדאגה העמוקה שלך לגורלם של מחבלי אל קאעידה שנתפסו על ידי כוחות קנדיים, ומועברים לממשלת אפגניסטן וכעת מוחזקים על ידי פקידים במרכזים הלאומיים שלהם במרכזי המעצר באפגניסטן.

הממשל שלנו מתייחס לנושאים אלה ברצינות וההודעה שלך מתקבלת בהבנה באוטווה.
את תשמחי ללמוד,כי הודות לטיפול של אנשים כמוך, אנו יוצרים מחלקה חדשה בתוך המטה להגנה הלאומית, אשר תיקרא PCART או תכנית של קנדים שאחראים לרוצחים.

בהתאם להנחיות התכנית החדשה, יבוא לקנדה טרוריסט ויושם תחת אחריותך ובמעקב אישי.
העצור האישי שלך כבר נבחר וילווה תחת משמר חמוש למקום מגוריך בטורונטו ביום שני הבא.

עליי מוחמד אחמד בן מחמוד (את יכולה פשוט לקרוא לו אחמד) יטופל על ידך על פי הסטנדרטים שדרשת באופן אישי במכתב התלונה שלך. כפי הנראה יהיה לך הכרחי להעסיק גם עזרה. אנו נערוך ביקורות שבועיות על מנת להבטיח שאחמד מקבל טיפול ואת כל תשומת הלב שאת ממליצה בתקיפות במכתבך.

למרות שאחמד הוא סוציופת אלים ביותר, אנו מקווים שהרגישות שאת מתארת כבעיה התנהגותית קלה מאוד שלך, תעזורנה לו להתגבר על בעיותיו.
ייתכן שאת צודקת כאשר הם מתארים בעיות אלה כהבדלים תרבותיים גרידא.אנחנו מבינים שאת מתכוונת לספק לו ייעוץ וחינוך בבית.

הטרוריסט המאומץ שלך מאוד בקיא מאד בדיסציפלינות של קרב מגע ויכול ליטול חיים בחפצים פשוטים כמו עיפרון או קוצץ ציפורניים.
אנו ממליצים לך לא לבקש ממנו לעשות הדגמה בפגישה הבאה של קבוצת היוגה שלך.

הוא גם מומחה לחומרי נפץ שמיוצרים ממוצרים ביתיים. אולי עדיף לשמור אותם נעולים, אלא אם את חוששת שזה (בדעות שאת מביעה) עלול לפגוע בו.

אחמד לא ירצה לשמור על יחסים איתך או בנותיך (מלבד קשר מיני) מאחר שהוא מאמין שנשים הן סוג של סחורה תת אנושית.זהו נושא רגיש במיוחד עבורו והוא ידוע בתגובותיו האלימות לנשים שאינן עומדות בקריטריונים של הביגוד כפי שהוא רואה כמתאים יותר.

אני סומך ובטוח שעם זמן תלמדי ליהנות מהאנונימיות של הבורקה. זכרי שזה חלק מהכבוד הטוב לאמונות דתיות, כמו שאת כותבת במכתבך.
שוב תודה לך על הדאגה שלך. אנחנו באמת מעריכים אנשים כמוך שדואגים לספר לנו איך לשפר את העבודה שלנו ולדאוג לאחינו בני האדם.

זכרי לטפל טוב באחמד וזכרי שאנחנו צופים בך.

מזל טוב ואלוהים יברך אותך,
בכבוד רב,
גורדון אוקונור
שר ההגנה של קנדה.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה