מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום רביעי, 27 בפברואר 2013

האם מדובר בקורבן הערבי או תוקף מלכתחילה?





פוליווד שוב חוזרת במלוא הכח - ביומיים האחרונים הופצה תמונה ברשת של אישה ערבייה שנטען שהוכתה או הותקפה בידי יהודיות בתחנת הרכבת בבקרית משה שבירושלים, וקצין הבטחון מביט וצוחק למראה התקיפה שנעשתה על ידי מספר נשים עם פרוט נלווה שהנשים הדתיות היו שיכורות מהעדלאידע של פורים [נשים שיכורות באמצע היום? טענה הזויה מלכתחילה] וככה סתם אחת מהן נתנה כפה לערביה. החברות שלה הצטרפו והחלו להכות את הערביה. היתר כבר היסטוריה.
תמיד, תמיד כדאי לראות את כל התמונה לפני שמסיקים מסקנה, מאחר כשהאמת נעדרת התוקף הופך לא אחת ל"קורבן" ומתמרן אנשים שכל מטרתם לטובה ומתקמבן עם אינטרסנטים ....
כדאי לראות שוב את התמונות. אתמול פורסמה רק אחת והביאה למסקנות לא מדויקות. מי תקף את מי? מי התחיל? כמה חשוב לא לקפוץ למסקנות.


בתמונה, האישה נהדפת אל הקיר לאחר שתקפה. למעשה, התמונה הזו הופצה לאחר שנטען שככה פתאום נשים דתיות הלכו ברחוב ואחת מהן נתנה לה אגרוף.



השקרים של הפלסטינים: התקשורת הערבית פרסמה היום ביחד עם גורמי שמאל בישראל תמונה וכיתוב בזו הלשון: "קבוצת צעירות דתיות תקפו אמש באלימות ערבייה בתחנת הרכבת הקלה בקריית משה בירושלים".

התמונה שהופצה היא זו השמאלית למטה (מספר 4)... אך את יתר שלוש התמונות, הצלחנו למצוא במקור אחר, בטרם הספיקו למחוק אותן, לאחר ששם הבינו כי אינן מפלילות כלל את "קבוצת הצעירות" (איפה הן בדיוק ואיפה התקיפה).

אז מי בדיוק תקף כאן? קבוצת הצעירות או אותה ערבייה שנראתה דוחפת תחילה? (תמונות 1 ו-2). מי כאן המותקפת (תמונה מס' 3) ומי בסה"כ מתגוננת ומרחיקה את התוקפת (תמונה מס' 4)? משום מה "קבוצת הצעירות" וגם הצעירים היהודיים נראים לנו רגועים מאוד ואפילו יותר מידי סבלניים. להלן סרטון וידאו בו מתועד שהאישה היא זו שתקפה את הבנות שהגנו על עצמם מפני המכות שלה. צלמת של מחסום ווטש ערכה את התמונות בסדר אחר באופן כזה שיוצר רושם כאילו הבנות היהודיות התחילו בתקיפה. כאמור, הוידאו מעיד אחרת...

אולי אנחנו לא רואים טוב. מה דעתכם?

אנא הפיצו והראו לכולם איך התקשורת הערבית וכמה אנשי שמאל מסיתים כנגד מדינת ישראל ותושביה היהודים.







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה