מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שישי, 21 בדצמבר 2012

להחרים את ישראל ומוצריה כמו שצריך




מדינות רבות ברחבי העולם מודיעות בזו אחר זו שהן מחרימות מוצרים מישראל, כמו מוצרים חקלאיים, או מאזורים מסוימים בישראל, כמו מפעלים המייצרים מעבר לקו הירוק. אף ישנה יוזמה במוסדות האיחוד האירופי בבריסל, אשר מקודמת על ידי דנמרק, לגיבוש תקנות שיחייבו רשתות שיווק וחנויות באירופה לסמן מוצרים שמקורם בהתנחלויות הישראליות. 
עד אפריל 2002, לאחר מבצע חומת מגן, החרם האירופאי כנגד מוצרים ישראלים הפך כמעט למדיניות רשמית. כל זה קורה בזמן שההכרעה במלחמות ובסכסוכים עוברת למאבק על דעת הקהל.
במהלך מאבק זה, האינטרנט משמש לכלי עזר  יעיל ביותר המספק  מידע ומאפשר מחאות וירטואליות והתארגנויות לפעולה מסיבית נגד הכלכלה  הישראלית באמצעות ההסתה לחרם כלכלי. חרם זה הפך את מדינת ישראל למבודדת מכל מדינות העולם, זאת מאחר והדבר מבטא אפליה מתמשכת נגד ישראל מצד גופים רבים. אני לא רואה סיבה לכך חוץ מאנטישמיות.
באוקטובר 2003 התקיימה פסגה אסלאמית במלזיה, בה השתתפו 57 מדינות מוסלמיות. במעמד זה החליטו מדינות אלו לחדש את החרם הכלכלי על ישראל ולהטיל חרם על כל מי שסוחר עם ישראל, משקיע בה ואו קונה ממנה סחורות. 
כחלק מהמאבק, הפרלמנט האירופאי העביר החלטה באפריל 2004. במסגרת החלטה זו, הם קראו להשעיית ההסכם הכולל בין ישראל לבין האיחוד האירופאי במידה וישראל תתמיד במדיניות החיסולים הממוקדים של מנהיגי טרור. 
מאחר וחרם זה כולל אף חרם אקדמי, זה יכול להיות מעניין. בקרב הישראלים והיהודים בכלל יש ריכוז גבוה של דוקטורנטים המפרסמים מאמרים אקדמיים באופן קבוע ואף חושפים את העולם לתגליות חדשות. לא מעט מזוכי פרס נובל הנם יהודים ואו ישראלים. מעניין איך יבוא לידי ביטוי חרם כזה של האקדמיה והעולם הזקוק לראש היהודי כדי להציל את עצמו מעצמו.
ישראלים ויהודים רבים מישראל ומרחבי העולם וחברות בהן הם מועסקים והנמצאות בבעלותם אחראים להמצאות ופטנטים רבים של מוצרים מצילי חיים ומשפרי איכות חיים - אמצעים אלו מצילים חיי אדם, מוזילים בדיקות רפואיות, מייעלים אותן ואף משפרים איכות חיים באמצעות פעולות כגון החזרת הראייה, סיוע למשותקים בהליכה ועוד. תארו לכם כיצד העולם יתמודד ללא אמצעים אלו.
אם כבר, מדינות אלו צריכות לעשות את זה כמו שצריך.
זה אומר להחרים מחשבים בהם מורכב השבב של אינטל המיוצר ומורכב בישראל.
זה אומר להחרים את גוגל שכמה מהאינטגרלים החשובים ביותר שלו פותחו בישראל.
זה אומר להמנע מהשתלת קוצבי לב שפותחו בישראל - תהרוג את עצמך אבל תחרים מוצרים שפותחו ויוצרו בישראל.
גם כך כל המסים וההכנסות בישראל מיועדים למדיניות הרווחה, ההגנה העצמית ומטרות הומניטריות - כמו משלחת ההצלה הישראלית ליפן ולטורקיה בעקבות רעידת האדמה שהתרחשה שם.
אז בחרתם להחרים את ישראל... בחרתם בחכמה.
החרמת המדינה היהודית הנה דרך מצויינת להפגין את היעדר התמיכה בה והדרך היחידה לעצור את השיטות השונות שהיא מפגינה כדי להגן על גבולותיה - כדוגמת גדר בטחון, בדיקות אבטחה ודיפלומטיה.
אין ספק שהחרמת המוצרים דורשת הכנה מוקדמת ותכנון קפדני. אנשים רבים נכשלו בגלל חולשתם, חוסר חוקיות או חוסר אנושיות, מאחר ומדינות רבות אינן יכולות לצאת לאינתיפדה, מחשש שייאלצו לוותר על שתיית מוצריה של חברת קוקה קולה. עם זאת, עיקר כשלונם מהחרמת ישראל נבע מכך שהחרם לא היה מקיף מספיק. כמובן שאין לקנות מחברה הממוקמת בישראל או עושה עמה עסקים. עם זאת ישנו עניין בכמות הישראלים בעלי תואר דוקטור גבוהה ביחס לכל מדינה אחרת בעולם.
משכילים יהודים אלו מפרסמים  יותר חיבורים מדעיים בהשוואה לעמיתיהם ביתר הארצות. כך, הם מפיצים ברחבי העולם תגליות, המצאות ותעמולות. לכן, יש לכלול גם אותם בחרם כנגד ישראל.
להלן רשימה של עשה ואל תעשה במסגרת החרם כנגד ישראל. רשימה זו תסייע לכם כדי לוודא שבמהלך פעילותכם היומיומית אינה מממנת את מכונת המלחמה הישראלית:
במשרד למשל, בעת קניית מחשב, ודאו שאין בו שבבים או מעבד של אינטל. מדובר בהמצאות שהומצאו בישראל. ביניהם כלולים כל המחשבים הניידים [הלפטופים] שהומצאו במאה ה-21.
אל תשתמשו במחשב בו מותקנת מערכת ההפעלה מסוג ווינדוז ויסטה או XP שפותחו על ידי מקרוסופט ישראל.
כמו כן, אל תשתמשו בגרסה העדכנית של אופיס.
לאחר שניקיתם את המחשב מנוכחותה של הישות הציונית, עליכם לנטרל את חומת האש ותוכנות ההגנה מפני וירוסים המונעות מלוחמי חירות לפרוץ לאתרים ישראלים.
אל תשתמשו בטלפונים סלולרים, מאחר ומדובר בהמצאה ישראלית. כל שיחה שאתם עושים רק מעשירה את מדינת היהודים. אם אתם ממש חייבים סלולרי, אל תשתמשו במצלמה בה, מאחר וגם שבב המצלמה הנה פרי פיתוח ישראלי. כנ"ל לגבי המשיבון.
אל תשתמשו במסנג'ר, ICQ או כל תוכנה אחרת להעברת מסרים מיידיים, מאחר והם הומצאו על ידי ישראלים.
אל תשתמשו בגוגל, המבוסס באלוגרית'ם חיפוש שנכתב על ידי ישראלים.
אל תשחקו ברברסי.
בבית, אם אתה חקלאי, אל תשתמש במתקן לחסכון מים בשדות מסוג בטפטפת שמסייע להשקייה יעילה יותר לצמחים, גם אם הנך נמצא באזור הסובל ממחסור במים. יש לזכור שטכנולוגיה זו פותחה והומצאה על ידי ישראלים. אני בטוחה שתוכלו לחסוך במים כדי לפגוע בציונות.
אל תנהגו במכוניות חשמליות או היברדיות, מאחר ומדובר בפרי פיתוח ישראלי ואף שקלה לפרוש מערך ייעודי לכך בכל רחבי הארץ. כבונוס לכך שהנכם נוהבגים ברכבים מזהמים ולא חסכוניים בדלק, רוב הכסף שתשלמו על הדלק יזרום לכיסם של לוחמי החירות בחיזבאללה, דעאש ואל קעידה.
אל תגורו באזורים המקבלים חשמל מפאנלים סולריים, שדות אנרגיה סולרית כיוון שהם הומצאו על ידי ישראלים וחלקם אף הותקנו על ידי ישראלים. אם אתם מתגוררים באזור הדרומי-מדברי של קליפורניה, אולי כדאי שתשקלו לעבור.
במידה ואתם גרים בטורקיה, אל תאכלו דגים, מאחר וישראלים פתחו מכשיר המנקה את הדגים מחיידקים הקיימים במים בהם שוחים הדגים.
אם אתם גרים במדינה שסבלה מהשפעות הצונאמי של שנת 2006, יתכן וקיבלתם בחינם גלאי המזהה צונאמי מתקרב. צרו קשר עם נציג הממשל המקומי בדרישה לכבות את הגלאי ולהחזיר את הטכנולוגיה לישראל.
אם אתם חלק מכנופיות רחוב, ארגוני פשע או חבורת לוחמי רחוב, אל תשתמשו בעוזי או באקדחי נשר המדבר. יש הרבה נשקים אמריקאים שיסייעו לכם לקדם את השמדת מדינת היהודים.
אנחנו לא אנטישמים. עם זאת, שימו לב שצבא ארצות הברית מקבל את רוב התחמושת שלו מצה"ל. לכן, אל תתגייסו לצבא ארצות הברית.
רפואה - אל תתנו לטיפשים המקפידים על טרמינולוגיה של פוליטיקלי קורקט לבלבל אתכם - סטראוטיפ הרופא היהודי המוכשר ותאב הבצע הנו אמת לאמיתה. הנה כמה דרכים למנוע מרופאים יהודים תאבי בצע לעשות על המחלות שלכם קופה - כשאתם מקבלים תרופה או מתאשפזים, בקשו לקבל את המרשם על דף בכתב יד ושלא יתבצע שימוש במחשב כדי לרשום את התרופות שלכם. מערכת ממוחשבת זו תוכננה בישראל והחיים שהיא הצילה אחראית למותם של מאות ערבים בריאים.
רופאים, אל תשתמשו בגלולת המצלמה כדי לאבחן מחלות גסטרו ואתם, החולים, אל תבלעו גלולה כזו.
אל תשתמשו במערכת הבייבי סנס שמטרתה למנוע מקרי מוות בעריסה.
אל תשתמשו במכשיר המתקדם לטיפול בפצעי בגרות. מספיק להשתמש רק במים וסבון. אל תשתמשו גם בתרופה לטיפול בטרשת נפוצה - קופקסון. גם כאן מספיק להשתמש במים וסבון.
נשים מתבקשות להיבדק במכשירים הפולטים קרינה בכדי לאבחן סרטן השד, מאחר והבדיקות הממוחשבות הנה המצאה ישראלית. רופאים - אל תיידעו את המטופלים על קיומה של אלטרנטיבה זו.
אל תתרמו כסף או דם לארגוני הצלב האדום - בשנת 2006, הם קיבלו לשורותיהם את ישראל יחד עם מגן דוד אדום, זאת חרף המאמצים הרבים שמבצע הסהר האדום בהברחת נשקים ומחבלים באמצעות האמבולנסים שלהם.
אם מתפתחת אצלכם בעיית לב, דרשו מהרופאים שלכם לא להשתיל לכם סטנס ולהימנע משימוש במכשיר המסייע בשאיבת דם או כל טיפול אחר שפותח על ידי ישראלים. בעצם, אולי עדיף להתעמל, לאכול נכון ולהימנע מעישון כדי לשמור על בריאות הלב. כך, תוכלו להימנע מלהגיע למצב בו יהודי ירויח מהצלת חייכם. אם ילדכם סובל מבעיית לב ואינכם יכולים לעמוד בהוצאת הניתוח, אל תתנו לארגוני צדקה ישראלים כגון שבת אחים להציל אותם ולספק להם טיפול רפואי בחינם. ארגונים אלו יטיסו את הילד לישראל וידאגו שינותח על ידי קרדיולוגים מנתחים ישראלים. למרות שהם מציעים את השרות לכל חולה, כולל לילדים ערבים ישראלים ולערבים במדינות ערב, עזה ויהודה ושומרון, עליכם להיות חזקים, מאחר ובדרך זו הם משתילים תעמולה ציונית במוחכם ונפשותכם שישראל, המדינה הציונית, הנה מדינה הומניטרית דבר הידוע כשקר וכזב.
קנו יהלומי דם, כיוון שישראל הייתה המדינה הראשונה שאימצה את הליך קימרלי, הליך שמטרתו לוודא שהיהלומים אינם מגיעים מאזורי סכסוך. בקניית יהלומי דם, הנכם מביעים הן עמדה פוליטית והן עמדה אופנתית המתנגדת לפעולות ישראל המעניקה לכם סטייל והופעה מרשימה.
במידה וניצלתם מהוריקן קתרינה, משטפונות ברומניה, מצונאמי בדרום מזרח אסיה, מהמלחמה בקוסבו, מהרעב באתיופיה ומרעידות האדמה באתיופיה, בהודו ובאל סלבדור, או אם אתם גרים בסרי לנקה או בשטח המצוי בשליטת הרשות הפלסטינית, אתם עדיין חיים הודות לסיוע ההומניטרי שמספקת לכם מדינת ישראל המשולם מכספי משלם המסים הישראלי וממימון של ארגוני סיוע וצדקה יהודים כמו ארגון לתת או אישראייד.
לכן, אנא ממכם, התאבדו.
בנוסף, שאלו את המנהיג המקומי שלכם כיצד ניתן יהיה לצמצם את הנוכחות הציונית באזורכם. שאלו גם מנהלים באוניברסיטאות ובמכללות בסביבה לנתק קשרים עם האקדמיה ואקדמאים בישראל. למידע נוסף, כנסו לאתרים אנטישמיים ולקבוצות אנטישמיות בפייסבוק.
כולי תקווה שמידע זה מועיל עבורכם ואני מאחלת לכם הצלחה בניסיון להביא לסופו של העם היהודי, דבר המבטיח את הקדמת מותכם. צפויה לכם משימה לא קלה, מאחר וישראל שולטת בעולם והיא משכנעת שישראל והיהודים הנם הקורבן בסיפור ברמה כזו שהן דמוקרטים והן רפובליקנים בארצות הברית מצדדים בה.
למרבה המזל, לא כולם הלכו שולל - בעזרת בעלי ברית חזקים, כגון ארגון אופ"ק, הליגה הערבית, איגוד המכללות והאוניברסיטאות בבריטניה וג'ימי קרטר, גם אתם תוכלו לשים קץ לסיפור ההצלחה של מדינת ישראל. בסופו של דבר, ישראל הנה אחת מהמדינות הקטנות ביותר בעולם, אין לה נפט ומשאבים בעלי ערך וכמעט כל התמ"ג שלה מתועל למימון המערך הבטחוני וההומניטרי. מדינת ישראל לא תוכל להמשיך כך לנצח ובעזרת אנשי ה-BDS המסורים שכמותכם, העולם יפטר מיתרונותיה הנעלים של מדינת ישראל ויחזור לימי הביניים.


















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה