מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום חמישי, 23 באוגוסט 2012

תנו לחיות לחיות להציל בעלי חיים מהמכלאות של ארגוני צער בעלי חיים.




חברים יקרים – בכאב רב ובעצב גדול, תנו לחיות לחיות נאלצים לסגור את מוקד החילוץ וההצלה של תנו לחיות לחיות. העומס על הכלביות והמרפאות תפח ותפח עד שהגיע למימדים מפלצתיים. הארגונים לא עומדים בזה!
הכלביות עמוסות, גדושות ומפוצצות עד אפס מקום, כל המרפאות החיצוניות והווטרינרים שאליהם מפנים את המוני בעלי החיים שנאספים מהרחובות - אשפוזים שעולים כסף רב - מלאים ועמוסים. אין יותר מקום לאשפז בעלי חיים!

בתוך כל זה, בכל יום עדיין ממשיכים לקבל פניות וקריאות מכל הארץ לחלץ בעלי חיים במצוקה ולטפל בהם, האמבולנס מתרוצץ בכל הארץ, המתנדבים נותנים כל מה שהם יכולים - אבל זה עדיין לא מספיק. הארגונים מתמודדים עם טענות ודרישות מהציבור שמצפה מאיתנו להיענות לכל קריאה ומתאכזב כשאנחנו לא מצליחים לעשות הכל.
התחושה שלנו היא שהמדינה נטשה והפקירה את בעלי החיים. לעמותה אין יותר יכולת לבצע את העבודה של המדינה ולכן תנו לחיות לחיות נאלצים לסגור את המוקד לתקופה בלתי מוגבלת.
אנחנו קוראים לכם לעזור לנו ולהציף את משרדי הממשלה בדרישות לפעול למען בעלי החיים!
המצב שבו המדינה סומכת על העמותות והמתנדבים שידאגו לבעלי החיים לא יכול להימשך יותר. שלחו מכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו, לשר האוצר יובל שטייניץ ולשרת החקלאות אורית נוקד ודרשו מהם לתת לעמותות תקציבים ראויים שיאפשרו לנו להמשיך להציל, לטפל ולשקם את בעלי החיים.
18 שנים אחרי חקיקת חוק צער בעלי-חיים, עדיין מי שצריך לעשות את העבודה זה העמותות. משרד החקלאות נכשל בעזרה לבעלי-חיים. המדינה נכשלה בעזרה לבעלי-חיים. צריך להעביר את החוק למשרד להגנת הסביבה, ולהקצות לנושא את התקציבים הדרושים.
אנא – השמיעו את קולכם. אל תפקירו את הכלבים והחתולים שזקוקים לעזרתכם






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה