מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שבת, 24 במרץ 2012

חיים משה - נשבע

חיים משה בשיר נשבע. השיר נושא את שמו של האלבום שיצא בשנת 1988. זהו שיר קלאסי לכניסה לחופה ולא רק. כשמקשיבים למילים וזה נשמע כאילו הוא אומר לך אותם, את יודעת שמשהו טוב קורה. אבל מה קורה כשהביטוי "אני חופשי" לא בדיוק מתאימה כאן? ואם הוא לא בדיוק פנוי, פנוי רגשית אבל במערכת יחסים מחייבת ומחורבנת? עד היום זה אפילו לא היה דילמה בשבילי. מבחינתי זה היה ייהרג ובל יעבור. אני לא מוכנה להיות מספר שתיים של אף אחת, למרות המילים המפתות. אז למה מדגדג לי להתפתות? מה יש לו לתת לי חוץ ממילים יפות? מה, אני נואשת?






מילים: שמוליק קלוסקי
לחן: יאיר קלינגר

עכשיו זה בא
ולטובה
ליום הבא אני נשבע,
במחשבות, בהרגשות,
בכוונות אני נשבע.

היו ימים,
קולי נדם
סירה טרופה בלב הים
אין חוף מקלט, הכל אבד
אני חוזר ושוב נשבע.

נשבע,
כמו היום הזה שבא
כמו מילה אחת פשוטה
בחיי אני נשבע.

נשבע,
כמו פרפר לאש
כמו גופי המתרגש
באהבה נשבע.
וכשאור היום יכבה,
יישאר לי עוד הרבה.

ואת יפה כמו כאב
באת ולקחת פינה בלב
אני חופשי, אליך בא,
כמו שאני, אני נשבע.

נשבע,
כמו היום הזה שבא
כמו מילה אחת פשוטה
בחיי אני נשבע.

נשבע,
כמו פרפר לאש
כמו גופי המתרגש
באהבה נשבע.
וכשאור היום יכבה,
יישאר לי עוד הרבה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה