מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שלישי, 15 בנובמבר 2011

נינט טייב - כשאתה כאן


יש הטוענים, שאם תקראו טוב בין השורות, השיר 'כשאתה כאן' הוא שיר מחאה העוסק ביחסי ישראל וארצות הברית, או יותר נכון בתלות של מדינת ישראל במעצמת העל, בכך שישראל לא תמיד פועלת לפי האינטרסים שלה כיוון שארצות הברית נתנה הוראה, לא עושים דבר בלי הוראה של המעצמה וכו'.. לא שמעתי הודאה או הוכחשה מפיו של אביב גפן ומצד שני, יש כאן מקום לפרוש על כל מערכת זוגית תלותית, גם כשמדובר ביחסים בינלאומיים.




כשאתה כאן
מנקה את הבוץ שיבש עלי
אתה אוהב אותי נקיה
אתה אף פעם לא אומר מאיפה באת
אני גם לא שואלת אותך

אני יושבת ומחכה שעות
וכשאתה כאן אז פחות
כשאתה כאן אז פחות
אני משתוללת
כמו חיה פצועה
וכשאתה כאן זה נרגע
כשאתה כאן זה נרגע

כשאתה כאן
אני מקיאה את כל מה שבלעתי
אתה אוהב אותי נקיה
אתה אף פעם לא אומר מאיפה באת
אני גם לא שואלת אותך

אני יושבת ומחכה...



מתוך האלבום "נינט טייב - יחפה" ספטמבר 2006 מילים ולחן: אביב גפן הפקה מוסיקלית,עיבוד ותזמור לכלי מיתר: אביב גפן צילום: עידו לביא עיצוב: נדב ברקן יולי 2006

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה