מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום חמישי, 20 באוקטובר 2011

שמחת תורה והשמחה הפרטית שלי




היום אני מרגישה שינוי באויר, כל כך הרבה משמעויות והתחלה חדשה. היום זה התאריך כב' בתשרי תשע"ב, 20/10/2011. לא רק שזה שמחת תורה, אלא גם מדובר ביום ההולדת שלי, העברי והלועזי בצרוף מקרים. היום הזה שונה מימי הולדת אחרים. אני מרגישה שאני משתנה ולא כי אני גוררת את עצמי. זה שינוי טוב. אני מרגישה שקיבלתי את החיים שלי במתנה. היו רגעים השבוע שחשבתי שלא אזכה לראות את היום הזה. ועכשיו הוא עומד להיגמר והחיים החדשים שלי עומדים להתחיל. ואני לא מתכוונת למנוע את זה. אני מתכוונת לחיות אותם הכי טוב שאפשר.
יש לציין זאת בקטע נוסטלגי רלוונטי מפרק שמחת תורה של פרפר נחמד עם קול הפעמונים של עפרה חזה.





אין אדיר כאדוני
ואין ברוך כבן עמרם
אין גדולהכתורה
ואין דורשה כישראל

           מפי אל, מפי אל, יבורך כל ישראל

אין הדור כאדוני
ואין ותיק כבן עמרם
אין זכה כתורה
ואין חומדה כישראל

          מפי אל, מפי אל, יבורך כל ישראל

אין טהור כאדוני
ואין ישר כבן עמרם
אין כבודה כתורה
ואין לומדה כישראל

          מפי אל, מפי אל, יבורך כל ישראל

אין מלך כאדוני
ואין נביא כבן עמרם
אין סומכה כתורה
ואין עוזרה כישראל

         מפי אל, מפי אל, יבורך כל ישראל

אין פודה כאדוני
ואין צדיק כבן עמרם
אין קדושה כתורה
ואין רוחשה כישראל

         מפי אל, מפי אל, יבורך כל ישראל

אין שלם כאדוני
ואין תמים כבן עמרם
אין תמימה כתורה
ואין תומכה כישראל

        מפי אל, מפי אל, יבורך כל ישראל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה