מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שלישי, 11 באוקטובר 2011

משפחת אומנה זקוקה לשיפוץ המשפחתון בו היא מתגוררת







על פי ויקפדיה, משפחת אומנה או משפחה אומנת היא משפחה המקבלת לחזקתה ילד כסידור זמני לתקופה מסוימת, במטרה לתרום להתפתחותו. סידור האומנה נמשך עד להגיעו של הילד לגיל 18, או עד להעברתו לסידור חוץ-ביתי אחר, או עד לחזרתו של הילד להוריו הביולוגיים או עד להעברתו לאימוץ.
אני אימצתי משפחתון אומנה, להם אני תורמת כשאפשר, כמו טיול ג'יפים שארגנתי להם, תרומה מטיבון ויל (tibonveal) של משאית מלאה בשרים ליום כיף שהם עשו כדי שיוכלו לעשות על האש עם כל המתנדבים [כבוד],  ציוד לבית הספר לילדים כל חופש גדול וכדומה. המטרה של הרשומה הזו היא לא כדי לספר איזה מן בנאדם טוב אני או איזה מדינה מחורבנת שלא דואגת לילדים הנמצאים תחת חסותה או איזה הורים מחורבנים יש (כמו אותם הורים שעד גיל 4 גידלו את הילד בתוך ארון ופעם ביום שמו לו צלחת עם אוכל).


המשפחתון הזה ספציפית מגדל 14 ילדים. אם ניכנס לדקויות, 3 מתוכם הם ילדיהם הביולוגים ו-11 הם ילדי אומנה, אבל היחס אינו שונה. יש מספיק אהבה ואוכל לכולם. אבל המדינה לא מספקת הרבה מעבר ומישהו צריך לממן להם ביגוד, ציוד למחשבים, ציוד לבית הספר, מותרות פה ושם כמו ממתקים ואופניים ועוד. לאחרונה, פנתה אליי אם הבית - טליה, וסיפרה שהם עברו למשפחתון חדש, יחסית מרווח יותר מהקודם. למשפחתון הזה צריך לשפר את החצר, לשים שם כמה שתילים ועץ, בריכה עם דגים, דשא, נדנדה וכדומה. טליה מחפשת מישהו שירים את הכפפה ויסדר את כל זה.  הטלפון שלה כדי לארגן את עניין החצר ואו תרומות אחרות ניתן לפנות אל טליה בטלפון 054-7002050 או אליי בטלפון 0547790549.



בתודה מראש
מיכל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה