מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שלישי, 13 בספטמבר 2011

תקיפת חייל על ידי פקח/כרטיסן ברכבת




אתמול בערב, דיווחו בפורום של אתר רוטר על דרמה ברכבת לבאר שבע, כאשר כרטיסן של הרכבת תקף תוך כדי ויכוח חייל והאשים אותו שעישן בשירותים. אחד הנוסעים מייד החל לצלם את האירוע ואז הפנה הכרטיסן את זעמו כלפי הנוסע המצלם ותקף גם אותו. בשלב זה נעצרה הרכבת, החייל הורד בכח מהרכבת על ידי המאבטחים והנוסע המצלם הגיש תלונה במישטרה.

להלן הצהרתו של נוסע ברכבת לתקיפתו של חייל על ידי כרטיסן הרכבת. בסוף הרשומה, העדות המצולמת שצילם הנוסע והעלה ליוטיוב. לידיעת משטרת ישראל, רכבת ישראל ומשרד התחבורה.



"אור ליום רביעי ט"ו באלול ה'תשע"א נסעתי ברכבת ישראל בין תחנות סבידור מרכז ת"א לבאר שבע לאחר תחנת קרית גת ראיתי כי כרטיסן הרכבת הודף חיל לעבר קרון אחר ברכבת לאחר ששמעתי את החיל אומר לכרטיסן לא לגעת בו שאלתי את היושב לצידי שראה את הנעשה, מה קרה? והוא אמר לי שהכרטיסן הרים ידיים על החייל - ברגע זה החלטתי לשים סוף לאלימות הכרטיסן והתחלתי לצלם את הנעשה מצד הכרטיסן כלפי החייל - ברגע שקלט הכרטיסן שאני מצלם אותו החל תוקף אותי ואף חזר על תקיפתו 4 פעמים רואים זאת בקאטים של הצילום הוא עיקם לי את האצבעות וזרק לי את המצלמה מהיד כמה פעמים. הכל החל עקב טענת הכרטיסן כי החיל עישן בתא השירותים של הרכבת. זה לא משנה אם החיל התנהג לא כיאות ברכבת - אבל משם ועד לתקיפה פיזית של הכרטיסן כלפי החיל - יש מרחק כמו ישראל לאוסטרליה . האדם הנ"ל (הכרטיסן) התנהג כאחרון העבריינים ואף הכריח להוריד את החייל בתחנת להבים הסמוכה לבאר שבע. ראשית במקרה הנ"ל החייל הותקף!!! שנית כנגד כל זכויות החייל הוא הורד שלא בצדק מהרכבת. וכמובן שלאחר מכן תקף גם אותי!!! לאחר הורדת החייל בלהבים עצר הכרטיסן את הרכבת בין להבים לבאר שבע וגרם לאיחור של 25 דקות - ברוב חוצפתו הוא החל מתעמר בי שאראה לו את כרטיס הנסיעה שלי ואף השכיל לעשות ולהתקשר למאבטחים בתחנת רכבת אוניברסיטה צפון ב"ש שיזמינו לי שוטרים שיעצרו אותי כי צילמתי אותו! במקביל התקשרתי לאשתי שתזמין ניידת עבור אותו כרטיסן שתקף אותי. אכן הגיעה ניידת לאחר 4 טלפונים למוקד 100 ולאחר חצי שעה מהקריאה. השוטר אמר לי ליסוע אחריו ולהגיש תביעה במשטרת באר שבע וכך עשיתי!!! אני תקווה שהכרטיסן הנ"ל יפוטר לאלתר מרכבת ישראל וישלם ביוקר על תקיפתו אותי ואת החייל!!! רכבת ישראל לצערי מתנהלת כמו ארגון פשע - או במילה אחת מאפיה!!!"
הסרט :





אני תומכת בפיטוריו של הכרטיסן. גם אם החייל עישן בשרותים, זה לא מצדיק תקיפה, במיוחד לא על ידי הכרטיסן. עובדה שהמאבטחים של הרכבת שנכחו במקום לא מצאו לנכון לתקוף במטרה לנטרל את החייל, שלא הגיב עם הידיים שלו [ובשכל] לתקיפה הפיזית שביצע הכרטיסן. בנוסף, לדעתי, לא היתה להם זכות להוריד את החייל מהרכבת כל עוד הוא לא הגיב באלימות לתקיפה של הפקח ולא נקף אצבע כנגדו.
הוא עישן בשרותים? שיגישו נגדו תלונה במשטרה, שיבקשו שניידת תחכה לו בתחנה הסופית. עישון ברכבת זה עבירה על החוק. לא הייתה הצדקה לאלימות כנגד החייל והצלם ולהורדת הנוסע מהרכבת. אין הבדל בין תקיפת חייל במדים לתקיפת שוטר. יתרה מכך, אני ממליצה להגיש תלונה בנידון למשרד התחבורה במטרה להביא לקניסתה של רכבת ישראל ולהביא לפיטורין אלו. ברשומה קודמת פרטתי את הליך הגשת התלונה מול משרד התחבורה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה