מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שני, 19 בספטמבר 2011

הקלות הבלתי נסבלת של אובדן חיי אדם על הכביש - מקרה הדריסה של לי זיתוני





הרבה שאלות עולות מתאונת הפגע וברח שארעה ביום חמישי האחרון בתל אביב.
כזכור, לי זייתוני נדרסה למוות כשחצתה את הכביש במעבר חציה בדרכה לעבודה בבוקר יום שישי. היא נדרסה על ידי ג'יפ ב.מ.וו X6 בצבע שחור בעל לוחית רישוי דיפלומטית [לבנה]. רכב מהדגם הזה יש אולי 60 בכל מדינת ישראל. לוחית הרישוי מצמצמת עוד יותר את זהות הרכב ובדיקה קצרה במחשבי משרד התחבורה עשויה הייתה לאתר את בעלי הרכב. הנהג והנוסע חזרו מבילוי ליילי במועדוני אזור הבורסה ברמת גן שעמוסים באלכוהול, חשפניות וזנות. ממש סקס, סמים ותאונת דרכים.
הנהג, קלוד אייזיק (בן 40) שהיה תחת השפעת אלכוהול, הבין שהוא עומד לבלות 20 שנה בכלא הישראלי ואפילו לא ירד מהרכב. הוא המשיך לנהוג כמו מטורף, חוצה רמזורים בצבע ירוק-בורדו וכמעט דורס דיפלומט מהשגרירות האמריקאית כשנכנס לחניה של בניין היוקרה בו השתכן ברחוב מזא"ה 5 בתל אביב. במידה ומאבטחת הבניין לא הייתה ערנית מספיק למתרחש ומדווחת לבניין שראתה את הרכב הפוגע ממשיך ומשתולל בחניה, הרכב לא היה מאותר גם בעוד חודשים מהיום. קלוד אייזיק וחברו, אריק רוביק (38) - בעל הרכב שנסע איתו, ארזו מזוודות במהירות, השאירו את הילדה אצל הפיליפינית וברחו עד הצהריים באמצעות מונית לנתב"ג ומשם בטיסה לצרפת עם עצירה בשוויץ. האמא נשלחה במיוחד כדי לאסוף את הילדה.
כרגע, שני העבריינים נמצאים אי שם בפריז, נהנים מהעובדה שלצרפת אין הסכם הסגרה  עם ישראל והם, בכלל אזרחיה הותיקים שעשו עליה לישראל ומדברים עברית למופת ומשם הם שולחים את תנחומיהם למשפחה כשהנהג הפוגע לפתע חזר בתשובה החל להניח תפילין. מזכיר לי את שמעיה אנג'ל, עבריין למופת שזכר את התנ"ך בעל פה ובכל משפט מתוקשר שנערך לו הוא הופיע עם כיפה לראשו. אחיה של לי
זייתוני, רועי פלד, פתח דף בפייסבוק שמטרתו עשיית צדק לדורסים והסגרתם לישראל.
בנוסף, ביום רביעי בשעה 18:00 תהיה הפגנת ענק מול שגרירות צרפת בישראל הקוראת להסגרתם של הפושעים.
לי זייתוני היא מדריכת פילטיס מצטיינת ששוקלת פחות מ-50 ק"ג. לא היה לה סיכוי כנגד הרכב האיימתני שהתנגש בה והעיף אותה למרחק של 20 מטרים ושם, נפגעה מרכב נוסף. מן הראוי שהפוגעים היו נותנים לה את הסיכוי המינימלי ומנסים להציל אותה במקום לברוח,מזמינים נט"ן, בודקים דופק, משהו. ההחלטה הייתה בידיהם. יתרה מכך, ברגע שהנהג התיישב מאחורי ההגה כשהוא תחת השפעת אלכוהול, התאונה הייתה צפויה ולכן, מבחינתי, הוא רצח את לי. אסור היה לו לנהוג כשהוא שיכור. מדובר ברצח ידוע מראש.
ערוץ 2 חשף שמטרת הגעתם לארץ הנו תשלום חוב כספי עצום לעבריין צ'רלי אבוטבול ולעבריינים בכירים נוספים. כאמור, הרכב בו הם נהגו בעלת לוחית רישוי לבנה - דיפלומטית. מה הקשר? מי מגן עליהם? מי אפשר להם לעבוראת ביקורת הגבולות? הרי היה קל מאוד לאתר את הרכב מדגם מאוד מסויים שאולי קיימים 60 מסוגו בכל הארץ [ג'יפ BMW שחור] הלוחית הרישוי הדיפלומטית מצמצמת מאוד את זהות הרכב. כמה דקות במחשב שלמשרד הרישוי והרכב מאותר. ובכל זאת, איך הרוצחים האלו עברו את ביקורת הגבולות בנתב"ג?
לתשומת ליבכם, תעשו שימוש בטכנולוגיית רדאר למניעת תאונות דרכים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה