מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שישי, 16 בספטמבר 2011

כתיבת תוכן שיווקית מקצועית לעסקים ולקידום האתר בגוגל


אמנת השירות לקופירייטרים

מהי כתיבת תוכן שיווקית?

כתיבת תוכן לעסקים ולאתרים הנו שרות חיוני לכל עסק מצליח ומדובר במקצוע נדרש, בעיקר לאור התפתחותם של מנועי חיפוש בכלל וגוגל בפרט. פרסום מאמרים בעלי תוכן שיווקי קולע באתר של העסק הנו הכרחי לקידום המקוון במסגרת מנועי החיפוש. קידום אתרים יעיל מתבטא בשיפור מקומו של האתר ברשימת תוצאות החיפוש במנועי החיפוש, כגון גוגל, במילות מפתח מסויימות ורלוונטיות לאתר ולעסק. לפיכך, תוכן האתר הנו חיוני לקידום האתר במנועי החיפוש ולקידום העסק אותו משרת האתר ככלי שיווקי, כאשר ישנה התמקדות במילות מפתח רלוונטיות, אך על התוכן להיות איכותי ורלוונטי ללקוח הפוטנציאלי שנכנס לאתר.

מה הקשר בין תוכן האתר לקידומו במנועי החיפוש?

קידום אתר באינטרנט מתבצע כשמנועי החיפוש מבצעים איתור מילות מפתח ייעודיות או מילות חיפוש שהגולש מבקש לאתר בתוכן המופיע בדפי האינטרנט הנמצאים באתר שלך. האיתור מתבצע בהתאם לאינטגרלים מסויימים שנקבעו למנוע החיפוש מראש, כגון מידת הרלוונטיות של האתר למילת החיפוש, מידת הדינמיות של האתר, כמות הכניסות ועוד. על סמך הרלוונטיות, מנוע החיפוש יקבע את מיקומו של האתר ברשימת האתרים שאותרה במסגרת החיפוש.
ככל שמיקום האתר בתוצאות החיפוש של מנוע החיפוש הנו גבוה יותר, כך קידום האתר בגוגל יעיל יותר. קידום מוצלח של אתר הנו כשהאתר נמצא בדף הראשון של תוצאות החיפוש, ואפילו בשלושת האתרים הראשונים. ככל שהאתר ממוקם במקום נמוך יותר ברשימת התוצאות, כך פוחת הסיכוי שהמחפש ייחשף אליו.

כמות החשיפות של האתר בזכות מנועי החיפוש בכלל וגוגל בפרט

המיקום של האתר בתוצאות החיפוש הנו רלוונטי ומהותי לחשיפתו של האתר לגולשים ובכך, להגדלת כמות הכניסות לאתר שלך. במידה ומילת החיפוש רלוונטית לתוכן האתר שלך, האדם שנכנס לאתר בעקבות החיפוש שביצע ישהה בו יותר, ישוטט באתר ואף יבצע רכישה או יבקש לקבל שרות מהעסק. עם זאת, במידה והתוכן אינו רלוונטי למטרת החיפוש, המחפש ישהה באתר שלך לא יותר ממספר שניות וכן, לא יראה יותר מדף אחד באתר - דף הנחיתה אליו נכנס מנוע החיפוש. לפיכך, מנוע החיפוש אמנם השיג כניסות לאתר, אבל האתר שלך לא משמש ככלי שיווקי יעיל לעסק.
לפיכך, כדי לייעל את האתר שלך ככלי שיווקי לעסק, יש לקדם אותו כראוי ולהתאים אותו למנועי החיפוש כדי שיצבור לעצמו ולעסק מוניטין בתחום בו הוא ממוקד.  בכדי להתאים את האתר למנועי החיפוש, יש לבנות אותו כראוי ולוודא שהתוכן עוסק בנושאים רלוונטיים ומכיל מילות מפתח נכונות המתאימות לקידום האתר והעסק בגוגל.

אנחנו, באפקט הפרפר מנוסים בכתיבת תוכן שיווקי ובשיפור יעילותו של האתר לצורך קידומו במנועי החיפוש, תוך התמקדות בגוגל.
לפרטים נוספים, ניתן ליצור קשר עם מיכל בטלפון 054-7790549


תגובה 1: