מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום חמישי, 24 בפברואר 2011

סטודנטית לעתיד בודקת מימון חוץ בנקאי






אפשרות נוספת למימון הלימודים זה מימון חוץ בנקאי. מבחינה שטחית שעשיתי בעבר, קלטה את תשומת ליבי תוכנית, לפיה ינתנו כהלוואה סכום שווה ערך לשכר לימוד בלבד או שכר לימוד + סכום מסויים כהוצאות מחייה. ההחזר יהיה כך, שבמהלך הלימודים אשלם את הריבית בלבד ולאחר שאסיים, אתחיל לשלם את הקרן . מצב אופטימלי, נכון?
במקרה ראיתי אתמול פרסום בגוגל של כלל - זאת מהביטוח, שמספקת שיטת מימון כזו ללימודים. השארתי את הפרטים שלי בדף הנחיתה כד שנציג/ת מכירות יחזרו אליי. לפני כמה דקות חזרה אליי נציגה עם מבטא פרחי. הגבתי בסבלנות כי פרחות הן אנשים טובים למרות הקב"א.
בכל אופן, היא הריצה את השם שלי במערכת ושאלה אם אי פעם גרתי פה או שם ואם היה ברשותי טלפון שמספרו XXX-XXXXXXX. השבתי בשלילה. בשלב הבא, היא החלה לדקלם בסגנון פרחי [המידע לא מועבר בנוסח מדוייק] שכלל היא חברת הביטוח הידועה שמספקת מימון חוץ בנקאי למטרות שונות ושאלה שוב ושוב מתחילת השיחה אם יש לי הוכחה שנרשמתי. השבתי שברור. שאלה איפה אני מתכננת ללמוד - השבתי בסבלנות. שמעתי אותה מקלידה תוך כדי שטף דיבור פרחי כשהיא פוקדת עליי לתת לי את מספר תעודת הזהות שלי כדי לבדוק אם חשבון הבנק שלי מעוקל ורק אחרי הבדיקה ישלחו לי יועץ מימון. הבהרתי לה שתרגע, אני בסה"כ רוצה מידע.
מידע לא קיבלתי אבל היא המשיכה בשטף הדיבור כאילו היא כבר סגרה איתי עסקה ולא פה כדי להעביר לי מידע - אף אחד לא ידבר איתי וימסור לי פרטים לפני שיבדקו את חשבון הבנק שלי ושהיא מואילה בטובה לנתק את השיחה כדי להתקשר אליי יותר מאוחר כשאוכל לדבר ולמסור את המידע לו היא זקוקה.
הואלתי בטובי להבהיר לה שאני לא מעוניינת בשרות שלה, שאני לא מעוניינת שתתקשר אליי יותר מאוחר ואיחלתי לה הצלחה בהמשך דרכה.
אל תדאגו, כוחי עדיין במותניי. אני אמצא דרך לממן את התואר השני ויהי מה.
היום שילמתי את דמי ההרשמה וחשבתי על כך שהתשלום שהעברתי לאוניברסיטה השנייה, למעשה, מיותר. הרי אני בוחרת ללמוד דווקא את המסלול הזה שקיים רק באוניברסיטה אחת ולא באחרות. משום מה, הם גדלו מאז שבוע שעבר - זה התעכב כי לא מצאתי את התעודה של התואר הראשון שלי. לבינתיים אוספת מסמכים כדי לשלוח לאוניברסיטה בהקדם, עוד היום. אני צריכה במקביל להתארגן על המבחן של ה-GMAT, ללמוד אליו, לבדוק איך אני אעבור את מבחני הידע המהווים תנאי קבלה למסלול - עם קורס הכנה בקיץ של האוניברסיטה או שאאלץ להסתדר בלעדיהם מטעמים כלכליים וכדומה. לבינתיים אצטרך לעבוד יותר ולהוציא פחות. גם כך אני עובדת מסביב לשעון. אולי אתחיל לחפש עוד עבודה ללילה או להשגיח על חולים מאושפזים. אם מישהו מכיר משרה פנויה כחובשת, שומרת או משהו אני אשמח...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה