מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שבת, 27 באוקטובר 2012

ביטויים שאינם הולמים בהפקה של האח הגדול 3




לאחרונה ציבור הצופים של הוט וקשת נחשף לביטויים סקסיסטים, שוביניסטים ושאינם הולמים מצד ההפקה של האח הגדול 3. בכל צחוק יש גם אמת, וכשזה כל כך נפוץ ומקובל לדבר כך מאחורי הקלעים של הפקת האח הגדול הישראלית, ברור שיציאות לא מתוכננות יגיעו גם לשידור. ביום שישי, יורם זק - עורך של, במאי של וקולו של "האח הגדול", "לא שם לב" שהמיקרופון אליו הוא מדבר פתוח ומי שצפה בערוץ 20 של הוט שמע אותו אומר "ערב טוב דנה. יש לך שלושים שניות לפנות אל הצופים בבית ולשכנע אותם למה את זו שרוצה שאני אשחק לה עם הבולבול בין השדיים". 






התבטאות כל כך בוטה, מזעזעת ודוחה נשמעה בשידור חי בערוץ 20 והופצה באינטרנט במהירות. ישנה טענה הזויה מצד ההפקה שהוא אמר את זה לאנשים שנמצאים בקונטרול, שמדובר בבדיקת סאונד שלא נשמעה בקרב דיירי הבית והושמעה לצופים עקב תקלה. לי נשמע שהוא מדבר לעצמו, מתאמן על נוסח הדברים שיאמר לדנה או שמדובר בחלק מהשיחה עם דנה שהתרחשה בחדר של האח הגדול.
למעשה, מקשת נמסר בתגובה: "בבדיקת סאונד בין אנשי ההפקה נאמרו דברים סרי טעם אשר עקב תקלה טכנית נשמעו על רקע השקופית בערוץ 20. מדובר בהתבטאות לא מקובלת, סרת טעם, שאנו מגנים אותה גם בהיותה שיחה פנימית בין אנשי הפקה. אנו מתנצלים בפני הצופים ופועלים שהדברים לא יישנו. מיותר לציין כי דיירי הבית לא שמעו דברים אלו".

לי נראה, שמדובר בהמשך לדברים שאמר יורם זק לדנה בחדר של האח הגדול לפני כן, כאשר דנה צולמה בחדר האח הגדול ויורם העיר הערות על המראה שלה, וספציפית - על המחשוף. היא רצתה ממנו הנחיות מה להגיד ובמקביל כיסתה לעצמה חלק מהמחשוף. שימו לב שהיא חוזרת ושולת שוב ושוב על ה-30 שניות. הוא בתגובה ביקש שתתחנן והשיב שיעזור לה אם תחשוף בחזרה יותר מהחזה. לי הדבר נראה כמו הטרדה מינית על ידי מעסיק או בעל סמכות. דנה היא עובדת של האח הגדול לכל דבר, חתומה על חוזה עבודה ומקבלת שכר. אם את קוראת את זה, אני מכירה עורכת דין תל אביבית מקצועית מעולה בתחום - קרן חדאד. הטלפון שלה הוא 050-3606021. תתקשרי אליה והיא תדע את העבודה. היא תלווה אותך לאורך כל הדרך. אני מציעה שתנקטי בהליך משפטי מתאים ותיכנסי בחולרות מההפקה.



מקריאת השרשור בפורום האח הגדול בתפוז עולה, כי דנה בכתה כששמעה מה שנאמר, שמההפקה התנצלו בפניה, שדנה ובן זוגה הנם יח"צנים בעלי השפעה, שנתנו לבן זוגה לדבר איתה ונעשה הסכם בין ההפקה לדנה ובן זוגה שהיא "תודח" ביום שבת במסגרת פרק ההדחה של האח הגדול 3 למרות שנתוני האסאמאסים של נופר הנו הנמוך ביותר מבין המועמדים להדחה ולמרות שדנה בכלל מועמדת להיות בין שלושת הפיינליסטים, לפי נתוני ההצבעות. ברור וידוע, כי מדובר בהדחה פיקטיבית שסוכמה מראש עם דנה כיחצ"נית ובן זוגה ודנה לא נראתה מופתעת בעת ההדחה. אפשר לסמוך על כך שבפורום יש יודעי דבר - בדיעבד התברר, כי יש לאנשים שם קשרים בהפקה ומידע זולג בקצב.מבחינה חוזרת של השרשור המדובר נראה שחלק מהידיעות שחושפות מידע מאחורי הקלעים נמחקו. זו אינה הפעם הראשונה שמתברר שבפורום יודעים על מה הם מדברים, החל ממי שיכנס לבית האח הגדול.
אז מה אנחנו יכולים לעשות? לעשות! בעולם שסדר עדיפיוותיו נכון, המותקפת לא הייתה נאלצת לעזוב מקום עבודה בו נשאר המתקיף. לפיכך, כולנו צריכים לחתום על עצומה הקוראת להעיף את זק מההפקה של האח הגדול.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה