מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שישי, 7 בינואר 2011

במיטה עם מדונה






מדונה לואיז צ'יקונה (Madonna Louise Ciccone) המוכרת בעולם בשם מדונה, היא זמרת פופ, מלחינה, שחקנית, רקדנית, סופרת שכתבה ספרים למבוגרים ולילדים ומפיקה. מדונה דגמנה ועדיין מדגמנת עבור מספר בתי אפנה, כגון GAP, H&M, וורסאצ'ה (Versace), דולצ'ה וגבאנה (Dolce & Gabbana) ולואי ויטון (Louis Vuitton). בנוסף, היא משמשת כפעילה חברתית, סמל אופנה ואם לארבעה. את הקריירה שלה, מדונה החלה בשנות ה-80, הצלחתה נמשכת עד היום והיא ידועה כמלכת הפופ.
מדונה היא אחת מ-8 אחים ואחיות. אמה נפטרה כשהייתה בת 5. מדונה סיימה תיכון שנה לפני הזמן ולמדה ריקוד מגיל קטן. היא קבלה מלגת מחול באוניברסיטה, אך שנתיים מאוחר יותר, בשנת 1978, היא עברה לניו יורק עם 35 דולר בכיס כדי להפוך לרקדנית ולשחקנית מקצועית. במשך שנים, מדונה לא הצליחה להתקבל לקבוצת מחול או לקבל תפקיד בסרט. כדי להתפרנס, היא עבדה כמלצרית ואף הסכימה להצטלם בעירום.
מדונה החלה לקדם את עצמה כזמרת סולו במועדוני קריוקי. היא זכתה לפופולריות בעקבות שירים בעלי אופי מיני ששרה, כמו "Physical Attraction". בשנת 1982 היא קבלה חוזה לאלבום שנקרא על שמה, אלבום שיצא במרץ 1983. האלבום זכה להצלחה ושיריו שודרו בערוץ MTV באופן קבוע. אלבומה השני יצא בנובמבר 1984, ושיר הנושא הפרובוקטיבי, "Like a Virgin", הפך ללהיט בין רגע ברחבי העולם. בשנת 1986 היא הוציאה אלבום מצליח נוסף ויצאה לסיבוב הופעות מוצלח לא פחות.
החל משנת 1987, עברו על מדונה שנים לא קלות, כאשר הוטחה ביקורת קשה על סרטים בהם הופיעה ועל שירים וקליפים שלה, בעיקר על הקליפ של השיר "Like a Prayer", שיצא בשנת 1989, בו מדונה השוותה בין תפילה ליחסי מין ואף נישקה בקליפ את ישו שהוצג כשחור. חרם הוטל על השיר בעולם הנוצרי, הותיקן גינה אותו, אך לאור המהומה, האלבום נחל הצלחה.
בשנת 1991, יצא סרט דוקומנטרי בשם "אמת או חובה" [מוכר גם כ"במיטה עם מדונה"] שתיעד מאחורי הקלעים את סיבוב ההופעות שלה.
בשנת 1992, הקימה מדונה את חברת התקליטים שלה Maverick והחתימה אמנים כמו אלאניס מוריסט ופרודיג'י. בנוסף, היא פרסמה באותה השנה את ספרה הראשון - "SEX", ובו כתבה מדונה על פנטזיות שונות שלה, כמו סקס עם נשים, מין אנאלי ואף סאדו-מאזו. במסגרת הספר, הוצגו תמונות של מדונה, חלקן בעירום מלא. תמונות אלו ממחישות פנטזיות המוצגות בספר. במקביל, היא הוציאה את האלבום Erotica. שיר הנושא עסק בפנטזיות סקס ברוח הספר והקליפ כלל צילומים מהספר. השיר והספר עוררו דעת קהל שלילית מאוד כלפי מדונה. אך, הדבר לא השפיע  על הצלחת הסינגל. Erotica היה השיר היחיד באלבום שעסק בסקס בצורה פרובוטקיבית. שאר השירים היו שירי פופ ו-R&B.
ב-1993, מדונה שיחקה בשני סרטים, מותחנים אירוטיים "גוף הראייה ומשחק מסוכן. במסגרת  סרטים אלו, שוב,   בעירום מלא. למרות מבחר הסרטים בהם השתתפה עד אז, מדונה למדה משחק רק ב-1995 וכן, מדונה לקחה שיעורי פיתוח קול, לקראת הסרט EVITA שיצא בכיכובה בשנת 1996. במקביל היא ביצעה שינויים נוספים, בתדמיתה, כגון סגנון הלבוש והשיער, במטרה ליצור מראה קלאסי יותר. הסרט זיכה אותה בפרסים. באותה השנה, היא ילדה את בתה הבכורה, דבר שהשפיע עליה מבחינה רוחנית והיא התחילה ללמוד קבלה.
מתחילת שנות ה-2000 ועד היום, ממשיכה מדונה לשחק בסרטים, להוציא אלבומים, לעשות סיבובי הופעות ועוד. פעילותה זיכתה אותה בפרסים והיא אף נכנסה להיכל התהילה של הרוק אנד רול. דמותה הציבורית המשיכה ליצור פרובוקציות, כאשר בשנת 2003 היא התנשקה עם בריטני ספירס במסגרת טקס חלוקת פרסי ה-MTV. בשנת 2010, מדונה נכנסה לתחום נוסף ופתחה רשת מכוני כושר עולמית - HARD CANDY FITNESS.
עם השנים, המוזיקה שלה אופיינה במספר סגנונות, כגון פופ, רוק, ג'אז-קברט ועוד. המופעים שלה ידועים בקטעי ריקוד רבים והשירים מוצגים בצורה תיאטרלית ובהחלפת תלבושות רבות. הן הופעותיה והן שיריה ואלבומיה של מדונה זכו לפרסים רבים. דמותה הסקסית של מדונה היוותה השראה לצעירות רבות לחקות את סגנון הלבוש שלה ואת תסרוקותיה. השפעתה של מדונה על עולם המוזיקה ניכרת, כאשר מדונה עיצבה מבחינה מוזיקלית את הפופ כסוג מוזיקה צעיר יותר והחדירה בו אמצעים אלקטרוניים רבים. מדובר בפופ קופצני, צעיר, אלקטרוני וסקסיסטי, מאפיינים השונים מהפופ שהיה מוכר עד בואה. מבקרי מוזיקה רבים האשימו את מדונה ביצירת פרובוקציות בכוונה תחילה במטרה לקדם את המכירות. אך, לטענת מדונה, היא רואה את עצמה הן כזמרת והן כ"אמנית", דבר המשפיע על דרכי הפעולה שלה. בנוסף, מבחינה עסקית, מדונה התמידה בקריירה שלה ולמרות המשברים, היא יצרה לעצמה הזדמנויות להצלחה כלכלית ועסקית ונכנסה לתחומים שונים, גם אם הדבר דרש שימוש במיניות.
עם השנים, הוצמדו למדונה רומנים
שונים עם בני זוג בעלי תפקידים בתחום הבידור ואנשים בעלי השפעה בעולם המוזיקה והסרטים. עם שניים היא אף התחתנה והתגרשה - עם השחקן שון פן והבמאי גיא ריצ'י. לשונות רעים לחשו, כי הדבר נעשה במטרה לקדם את הקריירה שלה בתחום הבידור. מאוחר יותר, אמרה מדונה שכל התקופה סביב האלבום ארוטיקה הייתה מעין מענה לעולם על הנסיונות התמידיים לחדור לפרטיות שלה ולאור המוניטין שנוצר סביב דמותה. לדברי מדונה היא קיוותה שאחרי שהכל יהיה גלוי וידוע, אנשים יוכלו להירגע ולהתחיל להתמקד יותר במוזיקה שלה. בראיונות מאוחרים יותר, ציינה מדונה כי אינה מתחרטת על אף מעשה, וכי רק למדה מהטעויות שלה והפיקה מהן לקחים.
באופייה, מדונה היא
יזמית ובעלת ראש עסקי. לאורך הקריירה שלה באים לידי ביטוי כניסה מוצלחת למספר תחומים, גם אם נחלה כשלונות קודמים - לא כל הסרטים שבהם שיחקה היו מוצלחים, לא כל הסינגלים שהוציאה והאלבומים נחלו הצלחה עולמית וכן, לקח לה שנים עד שפרצה. עם זאת, מדונה מתמודדת עם מכשולים מולם היא עומדת באמצעות הכלים העומדים לרשותה - עם כל הכבוד, למדונה אין קול מדהים בניגוד לריטה או לסלין דיון ומבחינה ווקאלית, היא יכולה להיות זמרת בדיוק כמוני. אבל היא נראית טוב והיא למדה להשתמש במה שיש לה כדי להשיג את מה שהיא רוצה, וזה כולל שימוש בגוף שלה ובדימויים מיניים. מדונה הבינה מהר מאוד שפרובוקציות הן דבר טוב לקידום העסקים. כתוצאה מכך, היא יצרה שלל מראות והפתעות, החל מתחתון שהציץ מתחת לשמלת הכלולות שלבשה בטקס פרסי MTV וכלה בחזייה המחודדת שהפכה לסימן היכר והנשיקה הלוהטת עם בריטני ספירס.
מדונה רצתה להתפרסם כזמרת? אז היא עוררה פרובוקציות, מדונה השתמשה בסקס ובגוף שלה ככלי בקליפים ובהופעות, ואף ביצירת פרוטקציה וקשרים בקרב בעלי תפקידים בתחום. היא רצתה להיכנס למשחק? היא נכנסה למיטה של
במאים ומפיקים עד שנמאס לה ובהשראת ז'אן ז'נה, זה התפרץ אצלה כמחאה בספרה "SEX" ובשיר ארוטיקה - ככה החברה רואה אותה ולא השאירה לה בררות אלא להשתמש במיניות שלה במטרה להשיג את היעדים שהיא הציבה לעצמה. בשורה התחתונה, היא הוכיחה את עצמה כבעלת כישורים נוספים, אבל אלמלא המיניות שלה, היא לא הייתה מדונה כפי שאנו מכירים אותה היום. היא הצליחה להפוך את כישוריה ויכולותיה למשאב עסקי וכלכלי  מצליח בעזרת המשאבים שעומדים לרשותה.
כיום ישנם כלים הגישים לכל אחד ואפשר ליצור הכנסה דרך האינטרנט באמצעות שיווק באינטרנט, תוכניות אפילייט שונות, סחר מקוון הקמת אתרי אינטרנט וכדומה - כל זאת בתחומים מוכרים לך אישית. יתרה מכך, היום לא מסובך לפתוח עסק ולקדם אותו להקים אתר וכן, פשוט עוד יותר וזול לארח אתר על שרת אמין ויציב ולקדם אותו. האתר יכול להיות כלי שימושי ויעיל לקידום האינטרסים שלך.
במיוחד כשאנחנו, כבני אדם, נמצאים בפני צומת דרכים, אל תפחדו לנסות, אל תחששו ליצור דברים חדשים, להכנס לתחומים חדשים ולרכוש כלים חדשים, זאת במטרה להגדיל את האפשרויות העומדות בפניכם ואפילו יתרום להצלחתכם.
יודעים לקדם אתרים? מעולה. גם אתם יכולים להרויח כסף דרך האינטרנט גם אם אין לכם נסיון וללא סיכון מצידכם הן כסטודנטים וכאקדמאים באמצעות אתר סמרטר ואו יוניברסיטיפ וכן, באמצעות גיוס כח אדם בתחום ההייטק והפיננסים.
זקוקים לשרות אחסון אתרים? - בלוהוסט מספקת מענה הולם ואף נותנת את הפוש הראשוני לקידום האתר באינטרנט. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה