מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שישי, 10 בדצמבר 2010

אשטון קוצ'ר ועוף החול



אשטון קוצ'ר כידוען
-
בתחילת השנה, אשטון קוצ'ר, הידוע בשמו הלועזי המלא כ-Christopher Ashton Kutcher, ביקר בישראל. על פי
ויקפידיה, אשטון הוא שחקן, מפיק ודוגמן. הוא מוכר בישראל בזכות הקריירה ההוליוודית שלו כאחד מהשחקנים הראשיים בסדרה הקומית (המעולה לדעתי) "מופע שנות ה-70" (1998-2006), כשכיכב בסרט "מה שקורה בווגאס" לצידה של קמרון דיאז (2008), הופיע בסרט "אפקט הפרפר" (2004), כמנחה, מפיק ויוצר תוכנית המתיחות "פנק'ד" [שודר ב-HOT] ובעקבות נישואיו לדיווה דמי מור ("רוח רפאים", "סטריפטיז" , ג'יי איי ג'יין ועוד). בנוסף, הוא הפיק את תוכנית הראלטי האמריקאית "היפה והחנון".

כשאשטון קוצ'ר יוזם שינוי כיוון בקריירה -
עם זאת, ביקורו של אשטון בישראל לא היה, בהכרח, בגין היותו סלב או לאור הצלחתו בתעשיית הבידור ההוליוודית, אלא בגין הצלחתו בקידום ובשיווק באמצעות האינטרנט. העונה האחרונה של שנות ה-70 צולמה בשנת 2006. באותה התקופה, אשטון היה בשיא הצלחתו בקריירה וכבר אז, נאלץ להופיע על תקן כוכב אורח כיוון שלא יכול היה לחדש את החוזה עם ההפקה לאור עומס העבודה ולחץ הזמנים בו היה נתון.
השנים 2006-2007 היו נקודת מפנה בקריירה שלו. המפנה בא לידי ביטוי בתפקידים אותם מילא בתעשייה. בין השנים 2003-2006, אשטון קוצ'ר השתתף, בין השאר, כשחקן בשמונה סרטים. עם זאת, החל מ-2007 עד 2010, הוא השתתף בחמישה סרטים בלבד. בין השנים 2003 ל-2006, הוא היה מעורב ב-5 הפקות. בין השנים 2007-2010, הוא היה מעורב בלא פחות משמונה הפקות.

אשטון קוצ'ר במשבר -
עולה הטענה, המתועדת ב-YNET, שכוכב הקריירה של אשטון החל לדעוך עוד ב-2006. חלק לא קטן מהתפקידים שלו מאופיין בטייפ קאסט מסויים של דמות הרווק האינפנטיל וחסר האחריות. יתכן וזו הסיבה למעורבותו של אשטון בחברת סטארט אפ, החל מספטמבר 2007, כמנהל קריאיטיבי.
באחריותו של אשטון, כמנהל קריאאטיבי, ליצור סרטונים ויראלים שמיועדים להפצה באינטרנט ומטרתם לקדם את החברה העוסקת בתחום ה-VOIP. הוא יצר סדרת תוכניות אנימציה שהופצה כסרטונים ויראלים שרצים באינטרנט בשם BLAH GIRLS. בכך, אשטון תרם לקידום העסקי של החברה ולשיווק באמצעות האינטרנט. חברת ה-VOIP הרויחה מכך רבות.

אשטון קוצ'ר כיזם -
לאור המצב בו נמצא הסלב, אשטון היה צריך להמציא את עצמו מחדש. משמע, להאט את הקצב בקריירת המשחק, לעבוד מאחורי הקלעים ואף לבחון כיווני קריירה חדשים - אולי לכיוון הפקת סדרות וסרטי קולנוע ואפילו קידום ושיווק באינטרנט באמצעות כלים העומדים לרשותו ואף רכישה של כלים חדשים וכניסה לתחומים נוספים מבלי לאבד מומנטום. באפריל 2009, אשטון קוצ'ר אף עשה היסטוריה, לאחר שהיה הראשון שעבר את המליון עוקבים בטויטר לאחר תחרות מתוקשרת עם CNN. נכון להיום, מספר העוקבים אחרי הטוויטר של אשטון קוצ'ר עבר את ה-6,100,000 אנשים.

שיווק וקידום באמצעות האינטרנט -
כלים אלו נגישים לכל אחד ואפשר ליצור הכנסה דרך האינטרנט כפרנסה עיקרית או השלמת הכנסה באמצעות שיווק באינטרנט, תוכניות אפילייט שונות, סחר מקווןהקמת אתרי אינטרנט וכדומה - כל זאת בתחומים מוכרים לך אישית. יתרה מכך, היום לא מסובך להקים אתר וכן, פשוט עוד יותר וזול לארח אתר על שרת אמין ויציב ולקדם אותו. האתר יכול להיות כלי שימושי ויעיל לקידום האינטרסים שלך.
במיוחד כשאנחנו, כבני אדם, נמצאים בפני צומת דרכים, אל תפחדו לנסות, אל תחששו ליצור דברים חדשים, להשתמש בכלים שכבר רכשתם ולרכוש כלים חדשים. הדבר יגדיל את האפשרויות העומדות בפניכם ואפילו יתרום להצלחתכם.
יודעים לקדם אתרים? גם אתם יכולים להרויח כסף דרך האינטרנט גם אם אין לכם נסיון וללא סיכון מצידכם הן כסטודנטים וכאקדמאים באמצעות אתר סמרטר  וכן באמצעות גיוס כח אדם בתחום ההייטק והפיננסים.
זקוקים לשרות אחסון אתרים? בלוהוסט מספקת מענה הולם ואף נותנת את הפוש הראשוני לקידום האתר באינטרנט.
וכשצריך לקדם את העסק באופן מקצועי, לשווק אותו ולפרסם באינטרנט, כולל בגוגל וברשתות חברתיות, יש לפנות אלינו. באפקט הפרפר צוות מקצועי עם ניסיון של שנים בתחום הפיתוח העסקי, הקידום וכתיבת תכנים שיווקיים.
צרו קשר עם מיכל בטלפון 0547790549.


המשך פיתוח עסקי פורה

2 תגובות:

  1. לא מבינה מה ההתלהבות מזה שהוא פעיל במדיה חברתית. הוא לא שחקן טוב, הוא לא מעניין והוא לא מתייחס יפה לנשים. לא רואה אפילו סרטים לצפייה ישירה ישנים איתו.

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה הגיון זה?
      ממש כמו להגיד שלעולם לא תסעי בחיפושית כי היטלר תכנן אותה או לא תסעי באוטובוס מסוג מרצדס כי הם סייעו לתעשית המלחמה הנאצית והעסיקו אנשי גטו בתקופת השואה

      מחק