מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שבת, 11 בספטמבר 2010

לעשות עסקים ולסגור עסקאות בנטוורקינג עסקי של ביז






עסק קטן או בינוני - בוא לעשות עסקים בדרך שלך:
בניגוד לרשתות עסקיות או חברתיות אחרות, בביז מתמקדים בתכלס: שיווק, פרסום, קבלת עבודות ועשיית כסף. אתם מקבלים הפניות לעסקאות ומשלמים (או מקבלים) כסף רק על עסקאות מוצלחות שיצאו לפועל. קל פשוט ומהיר! 
בהרשמה לאתר תוכלו לשדרג את הפרופיל ולהכניס מוצרים, סוגי עסקאות נוספים, תמונה ולוגו. אחת הדרכים הכי טובות לקדם את עצמכם באתר היא להשתתף בפעילויות כמו השתתפות בקבוצות הנטוורקינג או במפגשים שיוזמים חברים מהאתר להיכרות עם חברים אחרים.

קבוצת נטוורקינג היא קבוצה שנפגשת באופן קבוע, ובכל פעם מגיעים גם אורחים מחוץ לקבוצה.  בצסגרת הקבוצות בעסקים עושים עסקים יש גם פינת הדרכה שמטרתה לסייע לכם למקסם את השימוש בקבוצות הנטוורקינג ככלי שיווקי ובביצוע עסקים. מפגשי הקבוצות הם ההזדמנות שלנו להכיר או לקבל מהם שירות ולהפנות את חברינו אליהם. אם כולם באים בגישה כזאת, התוצאה היא שכולם גם יקבלו הפניות. אז תצטרפו לעסקים עושים עסקים.

עסקים עושים עסקים,bizmakebiz,ביז מייק ביז,ביז מייק ביז,biz make biz,עסקים עושים עסקים,פחד קהל,סמפרה קפה ,בניית אתר,מיכל מנדל,בני ניר,biz make biz,biz to biz,לרזות מהתת מודע,עסקים עושים עסקים,נורית אלדר,אמא שפע,אמליץ עליו,אמנון forever living,אדום שחור זימון אהבה,נעלמת אתמול כהרף עין,אבן חן משפרת חוש שישי,רחלי אשל ארנון,קובי דורון,בית ספר צעדים,אורי ארמון,chc nhhe chz,טיסה,טלפון,ניהול חשבונות,עסקים,עסקים עושים עסקים,פחד קהל,סמפרה קפה,בניית אתר,forever living,מס הכנסה באר שבע,ספר,עיצוב אריזות,carmel interactive,ספרים,יוסי גיל אסטרולוג,עיצוב תמונות,באר שבע,תל אביב,ניתוח טכני,הזמנות לחתונה,מעצבת אתרים,עיצוב תדמית,רמי ביטוחים,סטודיו לעיצוב גרפי,עסק,מתנות,עצמאים,עסק עצמאי,שיווק עסקי,קידום עסקי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה